חברת וולט דיסני הודיעה כי היא מגבירה את הבדיקות של אנשים הטוענים לנכויות בפארקים שלה – וגם מחמירה את ההגבלות על מי שנתפס בשקר. הסיבה: עלייה במספר ההונאות שמבקשות לנצל את השירות”.
לפי הודעת החברה, שיצאה ביום שלישי האחרון, אורחים שיימצא כי מסרו הצהרות כוזבות על מנת לקבל שירותי גישה לנכים – תיאסר עליהם לצמיתות הכניסה לפארקים שלה.
“אם ייקבע שאחת מההצהרות שנתן אורח לגבי DSA אינה נכונה, האורח ייאסר לצמיתות מכניסה לאתר הנופש וולט דיסני וורלד ולאתר הנופש של דיסנילנד”, הזהירה דיסני. החברה הוסיפה כי “כל כרטיס שנתי, כרטיס מג’יק קי, כרטיסים ומוצרים ושירותים אחרים לפארק ששייכים ללקוחות שיימצא ששיקרו לגבי מוגבלויות – יחולטו ולא יוחזרו”.
שירות DSA מאפשר לאנשים עם מוגבלויות קדימות בתור לאטרקציות של החברה, או כפי שניסחה זאת דיסני: “אורחים המתקשים לסבול המתנה ממושכת בסביבת תור קונבנציונלית עקב מוגבלות”.
באתרי האינטרנט של דיסנילנד ודיסני ריזורט מוסבר כי “DSA נועד להכיל אחוז קטן מהאורחים אשר עקב לקות התפתחותית כמו אוטיזם או מקרים דומים אינם מסוגלים להמתין בתור רגיל למשך תקופה או זמן ממושכים”.
************************
עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova
************************
השינויים החדשים ייכנסו לתוקף ב-20 במאי בדיסניוורלד בפלורידה, וב-18 ביוני בדיסנילנד בקליפורניה – כך מסרה החברה. נוהל “DAS” הקיים יימשך עד אז.
במקביל, דיסני שינתה גם את נוהל בקשת השירות ל-DAS. החל מה-20 במאי כל ההרשמות לשירות חייבות להתרחש באמצעות וידאו צ’אט וירטואלי, ו”הרשמה אישית לא תהיה זמינה יותר במקומות של קשרי אורחים בפארק השעשועים”, נכתב באתר וולט דיסני וורלד. בדיסנילנד, לאחר ה-18 ביוני, אורחים המגישים בקשה ל-DAS יכולים להשתמש בצ’אט וירטואלי או בחלון “שירותי נגישות” ייעודי עבור בקשות באותו יום.
מי שיש להם כרגע DAS יצטרכו להגיש בקשה מחדש לשירות, ציינה החברה. DAS מוגבל כעת גם ל”משפחה הקרובה” של אורח, או לקבוצה של לא יותר מארבעה אנשים שאינם קשורים.