מעתה, yes ופלאפון יעניקו שירות גם באמצעות שפת הסימנים ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה באמצעות חברת Sign Now. השירות החדש, שנועד להרחיב את המענה ללקוחות מכל סוגי האוכלוסיות, יינתן דרך אתרי החברה ובאמצעות אתר ואפליקציית Sign Now בימים ראשון עד חמישי מ-9 בבוקר ועד 16 אחה”צ. השירות תומך בשפת הסימנים הישראלית, הישראלית-ערבית והרוסית.
אפליקציית Sign Now יוצרת חיבור בין חירשים וכבדי השמיעה לנותני שירות ומאפשרת להם ליצור קשר באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים בשיחת וידאו. המתורגמן פונה בשיחה רגילה אל מוקדי שירות הלקוחות של yes ופלאפון, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ומספקים מענה ללקוח.
עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova
“אנו מחויבים להשקיע ולהעניק ללקוחותינו את השירות וחווית הלקוח הטובה ביותר, ומחפשים כל הזמן פתרונות חדשים שיאפשרו לנו להנגיש את השירות לאוכלוסיות נוספות”, אמרה כנרת ראובנוב, סמנכ”לית חטיבת לקוחות פרטיים ב- yes ופלאפון. “החיבור שלנו עם Sign Now יאפשר לנו לתת שירות מצוין, יעיל ומהיר גם לחירשים ולכבדי שמיעה ואני מברכת על החיבור החשוב הזה”.
תומר לוי, מנכ”ל Sign Now הוסיף: “אנחנו שמחים לשתף פעולה עם פלאפון ו-yes שנותנות דוגמא לחברות מובילות במשק הישראלי להנגיש את שירותיהן לקהילת החירשים ולעמוד בחוק ‘שוויון זכויות אנשים עם מוגבלות’ באמצעות השירות החדשני של Sign Now. שיתוף הפעולה הזה מסייע לאינרציה להנגשת מדינת ישראל כנדרש לשפת הסימנים ובכלל”.