נושאים קשורים

“אין צוות חינוכי בשעות אחה”צ, הבן שלי חווה רגרסיה”

גן התקשורת "אייל" ברעננה נמצא בחוסר יציבות כבר שנה. הסיבה: ארבע נשות צוות יצאו לחופשת לידה, ללא תחליף הולם. האימהות פנו לעירייה: מפסידות שעות עבודה, והילדים סובלים

המדינה לא מאשרת הסעה – ופעוט מונשם נוסע למעון באוטובוס ציבורי

בחצי השנה האחרונה אימו של שחר (שם בדוי) בן השנתיים מנהלת מאבק מול הרשויות לקבלת הסעה שמותאמת למצבו הסיעודי. במקום לספק פתרונות - הן מגלגלות אחריות

אפקט המלחמה: יותר מחצי מיליון ישראלים יזדקקו לטיפול נפשי

גורמי המקצוע בתחום בריאות הנפש הזהירו בוועדת הבריאות של הכנסת: "רופאים צעירים בורחים מהמערכת הציבורית בגלל תנאי העבודה הקשים"

הכנסת דנה בהגדלת הקצבה לחטופים ששבו מהשבי

לפי ההצעה שנדונה בוועדת הרווחה, הקצבה תוכפל ל-2,600 שקלים ופדויי השבי יקבלו אוטומטית הכרה של 50% בשל הפרעת פוסט טראומה



ג’ון מקפאל רוצה להיות הפארא-אסטרונאוט הראשון בעולם

ספורטאי העבר קטוע הרגל יצא למסע אל הלא נודע – בדרך להיות האיש הראשון עם מוגבלות שטס לחלל. "אני רוצה להיות אסטרונאוט, ובמקרה יש לי גם מוגבלות פיזית. זה המסר שאני מנסה להעביר"
ראשיחדשותyes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

שירות לקוחות נגיש (אילוסטרציה). צילום: pexels
שירות לקוחות נגיש (אילוסטרציה). צילום: pexels

מעתה, yes ופלאפון יעניקו שירות גם באמצעות שפת הסימנים ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה באמצעות חברת Sign Now. השירות החדש, שנועד להרחיב את המענה ללקוחות מכל סוגי האוכלוסיות, יינתן דרך אתרי החברה ובאמצעות אתר ואפליקציית Sign Now בימים ראשון עד חמישי מ-9 בבוקר ועד 16 אחה”צ. השירות תומך בשפת הסימנים הישראלית, הישראלית-ערבית והרוסית.

אפליקציית Sign Now יוצרת חיבור בין חירשים וכבדי השמיעה לנותני שירות ומאפשרת להם ליצור קשר באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים בשיחת וידאו. המתורגמן פונה בשיחה רגילה אל מוקדי שירות הלקוחות של yes ופלאפון, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ומספקים מענה ללקוח.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


“אנו מחויבים להשקיע ולהעניק ללקוחותינו את השירות וחווית הלקוח הטובה ביותר, ומחפשים כל הזמן פתרונות חדשים שיאפשרו לנו להנגיש את השירות לאוכלוסיות נוספות”, אמרה כנרת ראובנוב, סמנכ”לית חטיבת לקוחות פרטיים ב- yes ופלאפון. “החיבור שלנו עם Sign Now יאפשר לנו לתת שירות מצוין, יעיל ומהיר גם לחירשים ולכבדי שמיעה ואני מברכת על החיבור החשוב הזה”.

תומר לוי, מנכ”ל Sign Now הוסיף: “אנחנו שמחים לשתף פעולה עם פלאפון ו-yes שנותנות דוגמא לחברות מובילות במשק הישראלי להנגיש את שירותיהן לקהילת החירשים ולעמוד בחוק ‘שוויון זכויות אנשים עם מוגבלות’ באמצעות השירות החדשני של Sign Now. שיתוף הפעולה הזה מסייע לאינרציה להנגשת מדינת ישראל כנדרש לשפת הסימנים ובכלל”.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות