נושאים קשורים

נפגעתם במלחמה? הכשרות בהייטק מחכות לכם בעלות סמלית בלבד

מפעל הפיס, איכילוב, סיסקו וחברות מובילות נוספות משיקים קורסים טכנולוגיים לנפגעי "חרבות ברזל" במסגרת פרויקט "שווים בתעסוקה". כל הפרטים בכתבה

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש

ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"



הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר
ראשיאוטיזםחדש: מוקד תמיכה וייעוץ טלפוני 24/7 לאנשים עם אוטיזם

חדש: מוקד תמיכה וייעוץ טלפוני 24/7 לאנשים עם אוטיזם

כך הודיעה הממשלה הפדרלית באוסטרליה. השירות, שיינתן בחינם, ימומן מתקציבי המדינה

מוקד טלפוני (צילום המחשה)

ממשלת אוסטרליה משיקה מוקד תמיכה וייעוץ בטלפון וברשת המיועד לתושבי היבשת המאובחנים עם אוטיזם – כך דיווח האתר “וויקלי טיימס”. השירות, שמתוכנן לפעול מסביב לשעון, יסופק לתושבים בחינם.

לצורך המהלך הודיעה הממשלה הפדרלית כי היא מעלה את המימון לתוכנית, הנושאת את השם “Autism Connect”, ב-8.4 מיליון דולר. כך, לאוסטרלים עם אוטיזם תהיה גישה לשירותי תמיכה מקוונים, דיגיטליים וטלפוניים, היכולים להציע ייעוץ ספציפי באמצעות המוקד הלאומי החדש.

בשנת 2018 נערך פיילוט של התוכנית בוויקטוריה, אחת משש המדינות המרכיבות את אוסטרליה, והוא הוכתר בהצלחה. בעקבות זאת, התוכנית הופכת כעת לשירות לאומי שינוהל על ידי גוף המומחה לאוטיזם בשם “Amaze”.

“המוקד יהיה משאב יקר ערך למשפחות, מטפלים, מורים ועובדים התומכים באוסטרלים עם אוטיזם”, אמרה שרת המשפחות והשירותים החברתיים אן רוסטון. “החל מאבחון ועד לבגרות, אנו רוצים להבטיח שליותר מ-200 אלף האוסטרלים המתמודדים עם אוטיזם תהיה התמיכה הנכונה שתענה על צורכיהם ותעזור להם להשתתף באופן מלא בקהילה”.

מנכ”לית “Amaze” פיונה שרקי אמרה כי “אוטיזם קונקט” תספק הדרכה ומידע ספציפי שרלוונטי לנסיבותיו של כל אדם שיפנה למוקד. בפיתוח המקצועי של המוקד סייעו בין היתר אנשים על הספקטרום ומומחים העובדים בתחומי החינוך המיוחד וההתערבות הטיפולית המוקדמת.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות