נושאים קשורים

“אין צוות חינוכי בשעות אחה”צ, הבן שלי חווה רגרסיה”

גן התקשורת "אייל" ברעננה נמצא בחוסר יציבות כבר שנה. הסיבה: ארבע נשות צוות יצאו לחופשת לידה, ללא תחליף הולם. האימהות פנו לעירייה: מפסידות שעות עבודה, והילדים סובלים

המדינה לא מאשרת הסעה – ופעוט מונשם נוסע למעון באוטובוס ציבורי

בחצי השנה האחרונה אימו של שחר (שם בדוי) בן השנתיים מנהלת מאבק מול הרשויות לקבלת הסעה שמותאמת למצבו הסיעודי. במקום לספק פתרונות - הן מגלגלות אחריות

אפקט המלחמה: יותר מחצי מיליון ישראלים יזדקקו לטיפול נפשי

גורמי המקצוע בתחום בריאות הנפש הזהירו בוועדת הבריאות של הכנסת: "רופאים צעירים בורחים מהמערכת הציבורית בגלל תנאי העבודה הקשים"

הכנסת דנה בהגדלת הקצבה לחטופים ששבו מהשבי

לפי ההצעה שנדונה בוועדת הרווחה, הקצבה תוכפל ל-2,600 שקלים ופדויי השבי יקבלו אוטומטית הכרה של 50% בשל הפרעת פוסט טראומה



ג’ון מקפאל רוצה להיות הפארא-אסטרונאוט הראשון בעולם

ספורטאי העבר קטוע הרגל יצא למסע אל הלא נודע – בדרך להיות האיש הראשון עם מוגבלות שטס לחלל. "אני רוצה להיות אסטרונאוט, ובמקרה יש לי גם מוגבלות פיזית. זה המסר שאני מנסה להעביר"
ראשיכבדי ראייהחשבון החשמל יגיע בסמס ויהיה נגיש לעיוורים

חשבון החשמל יגיע בסמס ויהיה נגיש לעיוורים

הפרטים החשובים בחשבון, כמו כמות הצריכה והסך לתשלום, יובלטו ויהיה אפשר לשמוע אותם גם דרך תוכנת הקראה בסמארטפונים

חשבון החשמל החדש. צילום הדמיה - BigTock וחברת חשמל
חשבון החשמל החדש. צילום הדמיה – BigTock וחברת חשמל

בקרוב לקוחות חברת חשמל עם לקויות ראייה יוכלו  לקבל את כל פרטי החשבונית באופן ברור יותר, נגיש ובהיר, כולל קישורים לביצוע פעולות נוספות באופן פשוט, ואפשרות לקרוא אותה במכשירים הניידים התומכים.

חברת החשמל מסיימת בימים אלה פיילוט של הפקת חשבונית תשלום חדשה וידידותית הנשלחת במייל ובסמס. עד כה חשבון החשמל נשלח בדואר (או במייל) ולא היה נגיש לאנשים עם מוגבלות בראייה או עיוורון.

החשבונית החדשה, שתגיע בהדרגה לכלל הלקוחות, תבליט את פריטי המידע החשובים ותציג אותו בפונטים גדולים וברורים יותר. בראשם: כמות הצריכה, תקופת החשבון והסכום לתשלום. בנוסף, יהיו קישורים לביצוע פעולות שונות, ופירוט על צריכת החשמל האישית. הודות לשינוי החשבונית תהיה נגישה יותר מבעבר, לאפליקציות להקראת המסך.

פועלים להנגשה

שירות חדש נוסף של חברת החשמל, שיקל על אנשים עם מוגבלויות, הוא המענה בוואטסאפ. השירות מאפשר ללקוחות חירשים ובכלל, לדווח על תקלה או מפגע וגם למסור קריאת מונה ולשלם חשבונות חשמל (באמצעות קבלת קישור לאתר מאובטח), כל זאת ללא צריך להמתין לנציג.

אורן הלמן
אורן הלמן

“אנחנו פועלים כל העת לשפר, לשדרג, להנגיש ולהוסיף מגוון ערוצי שירות לטובת כל הלקוחות שלנו. שירותים חדשים ודיגיטליים מאפשרים שימוש ידידותי ונוח עבור אנשים עם מוגבלויות, ומייתרים את הצורך בהגעה לנקודות השירות, או בצורך להיעזר באדם נוסף”, אמר אורן הלמן, סמנכ”ל שירות, בחברת החשמל. חשוב לנו שכל לקוחותינו ייהנו מחוויית לקוח ולכן אנחנו פועלים בכל הערוצים ונמשיך לעשות עוד למען מטרה חשובה זו”.

החשבונית נשלחה עד כה ל-60,000 ממשתתפי הפיילוט שנרשמו לקבלת השירות, זאת במטרה להקל על אנשים עם מוגבלות, אבל לא רק הם, אלא בחברת החשמל מצהירים כי החשבונית החדשה תגיע בהקדם לכלל אזרחי ישראל.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות