נושאים קשורים

מרגש: אנשי “בית הגלגלים” מנציחים את המתנדבים שנהרגו ב-7 באוקטובר

חברי עמותת בית הגלגלים, המתמודדים עם מוגבלות פיזית קשה, מובילים מיזם הנצחה לאנשי ובוגרי העמותה שהלכו לעולמם. בין היתר, מופיעים באתר החדש שמותיהם של מתנדבים שנהרגו באירועי השבת השחורה

חוקרים: זה מה שגורם לאוטיסטים עם חום להתנהג “נורמלי”

תופעת "אפקט החום", שמשפרת תסמיני אוטיזם בזמן זיהום של הגוף, נחקרה עד כה רק בעכברים. כעת זוג מדענים ינסה לפתח טיפולים לבני אדם שיחקו את התופעה – גם בלי חום

אחרי הדייט הוא סימס “את נוירוטית ונרקסיסטית”. הוא צודק?

"הוא נישק אותי עם ריח של חומוס ולא זכר מתי היה הסקס האחרון שלו, אז העפתי אותו מהבית". אז למה לרננה יש עכשיו מחשבות שניות...

כך הצלחתי (בסוף) להצביע בבחירות

באמת שרציתי להיכנס לקלפי, אבל הגוף שלי נכנס למצב של סטרס. הרגליים נעו לבדן, ופשוט מצאתי את עצמי עומדת בתחנת אוטובוס ורק רוצה לברוח. זה מה שקרה אחר כך



אירוע בריונות חמור: צילמו נער אוטיסט בשירותים של בית הספר

שישה נערים ממקיף ט' באשדוד נחקרו במשטרה והושעו מהלימודים לאחר שהתעללו בנער בן גילם מכיתת התקשורת, על הרצף. אמו של הילד: "זו טראומה לכל החיים"
ראשיאנשים עם מוגבלויותביטוח לאומי: "בילי הבוטית" תעזור לכם לקבל את הכסף שמגיע לכם

ביטוח לאומי: “בילי הבוטית” תעזור לכם לקבל את הכסף שמגיע לכם

מגיעות לכם זכויות בגלל המלחמה? היכנסו לצ'אט בוט החדש בהובלת הדמות המצוירת "בילי" (קיצור של ביטוח לאומי). בהמשך תיתן מענה לכלל מקבלי הקצבאות

“בילי הבוטית”. מתוך אתר ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי הקים צ’אט בוט זכויות מיוחד למלחמת “חרבות ברזל”. בחזית הצ’אט בוט ניצבת דמות מצוירת בשם “בילי הבוטית” (ראשי תיבות של הביטוח הלאומי), והיא גם זו שתוביל את כלל הצ’אט בוטים שיועלו בהמשך כדי לתת מענה לכל מקבלי הקצבאות הניתנות מטעם הארגון.

אם אתם רוצים לברר מה הזכויות שלכם בעקבות המלחמה, הקליקו כאן ל”בילי הבוטית” (היא ממוקמת בצד שמאל למטה במסך).

נושאים רבים מתרכזים ומטופלים בביטוח הלאומי מאז ה-7 באוקטובר. כבר בתחילת הלחימה הקים הארגון אתר ייעודי ובו מידע על כל הזכויות הקיימות לציבור לפי קהלי יעד, ובהם אזרחים שנפגעו בגוף או בנפש (או בשניהם), תושבים שפונו מבתיהם, אנשים שגויסו לשירות מילואים, עובדים שפוטרו מעבודתם ועוד.

בימים אלה ישנם יותר מ-225 אלף מבקשי אבטלה, מאות אלפי מפונים שלחלקם מועברים מענקי אכלוס, יותר מ-54 אלף אנשים שהוכרו כבר כנפגעי איבה וכמובן מאות אלפי משרתי מילואים שזכאים לתשלום. בעקבות מורכבות התקופה, שינויי החקיקה התכופים והצורך בהנגשת המידע, בשבועות האחרונים התווסף לאתר הייעודי ולמערכי ההסברה של הביטוח הלאומי רובד נוסף – צ’אט בוט ייעודי למלחמה ובו כלל הזכויות לכלל הקהלים (פצועים, משפחות שכולות, משפחות חטופים, מפונים, מעסיקים, מתנדבים, משרתי מילואים, נפגעי מסיבות נובה ופסיידק ועוד).

“בילי הבוטית” נבנתה בהתבסס על שאלות שהופנו אל הביטוח הלאומי בכלל ערוצי השירות, ובהם מוקדים, סניפים, מענים מקוונים, רשתות חברתיות, זומים ומפגשים אישיים עם הציבור. הושקעה מחשבה רבה גם בהנגשת החקיקה, פישוט השיח והתאמתו לפלטפורמה, הוספת איורים, מיתוג הדמות של בילי ודגש על חוויית הלקוח.

כחלק מהשירות שניתן לקבל מ”בילי הבוטית” יש אופציה לבחור מבין הנושאים המוצגים ויש אופציה נוספת של כתיבת שאלה בטקסט חופשי. “בילי הבוטית” מתווספת גם לשירות צ’אט אנושי שקיים באתר הביטוח הלאומי ובו ניתן לקבל מענה מנציג אנושי. במקביל, הביטוח הלאומי הוציא צ’אט בוט ייעודי גם בנושאי אימהות, אבטלה והבטחת הכנסה. בהמשך, כאמור, “בילי” תעלה כצ’אט בוט בנושאים חיוניים נוספים ותהווה רובד נוסף להנגשת השירות.

ירונה שלום, מ”מ מנכ”ל הביטוח הלאומי, מסרה כי “חלק בלתי נפרד מקידום המענים והשירות שאנו נותנים לציבור הישראלי הוא האפשרות להגיע אליו בפלטפורמות השונות ולהנגיש את המידע והזכויות המגיעות לו. במיוחד בעת מלחמה, כשיישנם מאות אלפי אזרחים שזקוקים לסיוע ויכול להיווצר עומס ובלבול בין שלל הכותרות והמענים הקיימים בין שלל הארגונים הציבוריים, מערך ההסברה שלנו ומערך המחשוב והאגפים המקצועיים הקימו תוך זמן קצר מענה מקיף לכל הזכויות בביטוח הלאומי בצורה נעימה ומקיפה שעושה סדר לאזרח לגבי הסיוע לו הוא יכול להיות זכאי. כאמור, זהו רובד נוסף מבין שלל מעני השירות הניתנים ושעוד יינתנו לציבור”.

מיכאלה כהן, דוברת הביטוח הלאומי, הוסיפה: “כשהרשתות ועולם הדיגיטל הולכים ומתפתחים מיום ליום, מערכי הסברה מצומצמים אינם מספיקים ויש צורך תמידי להתאים את עצמנו לציבור ולהנגיש לו את הזכויות המגיעות לו בכל פלטפורמה אפשרית. הביטוח הלאומי ידוע כגוף שיודע לתת שירות פרונטלי בסניפים, בקהילה ובמוקדים טלפוניים, אך במקביל, בשנים האחרונות, השירות שלנו הופך להיות גם דיגיטלי ונגיש, בין אם בצ’אט אנושי, פניות מקוונות, רשתות חברתיות ועכשיו גם צ’אט בוט מבוסס דאטה שיכול לתת מענים מיידיים על הזכויות המגיעות לציבור”.

ל”בילי הבוטית” הקליקו כאן

********************
עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letovaקישור חיצוני.קישור חיצוני.
********************

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות