נושאים קשורים

כמה שילם הביטוח הלאומי לנפגעי הטבח ב-7.10

על פי נתוני הביטוח הלאומי, 4,070 אזרחים נרצחו בפעולות טרור מקום המדינה, 834 מתוכם השנה. יותר מ-10% מהחללים הם ילדים ונוער עד גיל 18

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות



אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
ראשיחדשותרות בת ה-13 תשתתף במרתון לזכרו של סרן צ'יקו כהן ז"ל

רות בת ה-13 תשתתף במרתון לזכרו של סרן צ’יקו כהן ז”ל

כהן, שרץ לצדה בשנה שעברה – נהרג בקרבות ה-7 באוקטובר בקיבוץ בארי. רות, שמתמודדת עם אפילפסיה קשה ושיתוק מוחין, תקדיש השנה את המרוץ לזכרו

בסוף המקצה היא תצעד 100 מטרים על הליכון. רות בירנבאום וסרן צ’יקו כהן ז”ל

מדור “שווים סיפור” מתפרסם בחסות מפעל הפיס

רות בירנבאום, בת 13 מעומר, מתמודדת עם אפילפסיה קשה ושיתוק מוחין – אבל זה לא יעצור אותה מלהשתתף ביום שישי הקרוב במרתון ירושלים , במקצה ה-42 ק”מ ביחד עם אביה רמאון.

רות היא חניכה בבית הדרומי של עמותת בית הגלגלים, המסייעת למאות בני נוער ובוגרים עם מוגבלות פיזית. היא תשתתף במרתון על מנת לגייס תמיכה למחנות הקיץ של הבית הדרומי של העמותה בעוטף עזה.

בשנה שעברה, לצד רות ואביה רמאון, רצו לצידם במרתון מספר חברים ובני משפחה, שעודדו ותמכו. מי שעוד שמע על משימתה של רות הוא סרן שילה (צ’יקו) כהן, מפקד צוות לוחמים ביחידת שלדג, שהבין את חשיבות הפרויקט עבור רות והערך המוסף עבור החיילים, ונרתם למשימה למען בית הגלגלים.

בירנבאום והרצים, בשנה שעברה

כהן החליט להביא את כל צוות הלוחמים תחתיו לריצת המרתון עם רות, באמצעה של טירונות היחידה. כהן ו”צוות צ’יקו” רצו ודחפו את רמאון ורות לאורך המסלול.

בשבת השחורה, ב-7 באוקטובר, כהן יצא מביתו, נלחם במחבלים ונהרג בקרבות בקיבוץ בארי. השנה יוקדש המרתון לזכרו.

************************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova

************************

בסוף המקצה, אותו תבצע רות על כיסא גלגלים בתמיכת ובדחיפת אביה וחבריו, תצעד את 100 המטרים האחרונים בעזרת הליכון – ותוכיח לכולנו שהכול אפשרי.

זו השנה השישית בה רות משתתפת בפעילויות בבית הדרומי של עמותת בית הגלגלים. בהודעה שפרסמה בפלטפורמה לגיוס ההמונים Jgive, סיפרה רות: “שם אני פוגשת ומבלה עם החברים הטובים שלי. זה מעניק לנו המון שמחה ואושר, שממלאים אותי באנרגיות חיוביות. השיא זה המחנה קיץ של בית הגלגלים, שאנחנו כבר מחכים לו. בשבילנו הוא חוויה משמעותית ובלתי נשכחת”.

לדף גיוס התרומות של רות הקליקו כאן.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות