נושאים קשורים

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי הועברו מוקדם לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים



ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"
ראשיסיפורי השראהצפו בריקוד שגרם לאמריקה לבכות

צפו בריקוד שגרם לאמריקה לבכות

כוכב פוטבול מתיכון בארה"ב הזמין את ידידתו הסובלת משיתוק מוחין לנשף הסיום החגיגי. הרשת לא נשארה אדישה

כוכב פוטבול מתיכון בארה”ב הפך לכוכב רשת אחרי שהזמין את חברתו הטובה, נערה עם שיתוק מוחין, להיות בת הזוג שלו בנשף הסיום של בית הספר – כך דיווחו לאחרונה אתרי חדשות ברחבי העולם.

“סימסנו אחד לשנייה שירים שרצינו לרקוד”. אוליבר ואראג’ו

כמו כל בחור בגילו, טאג’ אוליבר בן ה-18 היה צריך להחליט למי להציע להצטרף אליו לחגיגה המפוארת. במקרה שלו התשובה הייתה ברורה: אוולין אראג’ו, ידידתו שלומדת איתו בכיתה בתיכון אוסווג’ו באילינוי.

שבועות לפני האירוע אירגן אוליבר, שחקן פוטבול מצטיין, את ההפתעה. הוא נכנס לכיתה בעודו אוחז שלט ועליו השאלה: “האם תבואי איתי לנשף?”

אראג’ו, המרותקת לכיסא גלגלים, אמרה מיד “כן”, ומכאן נותר לשניים רק להצטייד בשמלה ובטוקסידו הראויים למעמד.   

בשיאו של הנשף עמדו שני החברים במרכז הרחבה ורקדו סלואו, כאשר אוליבר תומך ומחזיק באראג’ו. לדברי אוליבר, זה היה החלק הטוב ביותר של הערב. “לפני האירוע סימסנו אחד לשנייה שמות של שירים שרצינו לרקוד לצליליהם”, הוא סיפר, “ואמא של אוולין ואני הצלחנו לגרום לזה לקרות”.

האם המאושרת, סלין, העלתה לטוויטר שלה סרטון שבו נראים השניים רוקדים וכתבה: “שאלוהים יברך את הבחור הצעיר הזה שהזמין אותה לנשף ורקד איתה כל הלילה. היה להם כיף גדול ביחד”.

רגע בלתי נשכח נוסף נרשם במהלך הערב, כאשר אוליבר הקדיש לאראג’ו שיר, בעוד היא שולחת אליו מבטים של אושר מכיסא הגלגלים שלה.

אוליבר אמר כי הוא מקווה שהצעד שלו מעביר מסר חזק לתלמידים מסביב על חשיבותו של שילוב חברתי, “במיוחד כשזה בא ממישהו שמשחק בקבוצת הפוטבול של התיכון”.

במהלך הערב צייץ אוליבר בטוויטר שלו: “איזו דרך נהדרת לפתוח את עונת הפרומים עם החברה הכי טובה שלי. אני נרגש ושמח שהייתי הדייט שלה. בילינו נהדר. תודה איב”.

לצפייה בווידיאו המרגש

מייסד "שווים", בעל 20 שנות ניסיון בעולם העיתונות. שימש כרכז הכתבים של ”ידיעות אחרונות“, עורך המוסף הכלכלי ”ממון“ ועורך התוכנית ”חדשות הבוקר“. בעל קשר אישי לקהילת המוגבלויות: בנו הבכור אוהד הוא אוטיסט.

כתבות אחרונות