נושאים קשורים

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?



“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
ראשיסיפורי השראהצפו בריקוד שגרם לאמריקה לבכות

צפו בריקוד שגרם לאמריקה לבכות

כוכב פוטבול מתיכון בארה"ב הזמין את ידידתו הסובלת משיתוק מוחין לנשף הסיום החגיגי. הרשת לא נשארה אדישה

כוכב פוטבול מתיכון בארה”ב הפך לכוכב רשת אחרי שהזמין את חברתו הטובה, נערה עם שיתוק מוחין, להיות בת הזוג שלו בנשף הסיום של בית הספר – כך דיווחו לאחרונה אתרי חדשות ברחבי העולם.

“סימסנו אחד לשנייה שירים שרצינו לרקוד”. אוליבר ואראג’ו

כמו כל בחור בגילו, טאג’ אוליבר בן ה-18 היה צריך להחליט למי להציע להצטרף אליו לחגיגה המפוארת. במקרה שלו התשובה הייתה ברורה: אוולין אראג’ו, ידידתו שלומדת איתו בכיתה בתיכון אוסווג’ו באילינוי.

שבועות לפני האירוע אירגן אוליבר, שחקן פוטבול מצטיין, את ההפתעה. הוא נכנס לכיתה בעודו אוחז שלט ועליו השאלה: “האם תבואי איתי לנשף?”

אראג’ו, המרותקת לכיסא גלגלים, אמרה מיד “כן”, ומכאן נותר לשניים רק להצטייד בשמלה ובטוקסידו הראויים למעמד.   

בשיאו של הנשף עמדו שני החברים במרכז הרחבה ורקדו סלואו, כאשר אוליבר תומך ומחזיק באראג’ו. לדברי אוליבר, זה היה החלק הטוב ביותר של הערב. “לפני האירוע סימסנו אחד לשנייה שמות של שירים שרצינו לרקוד לצליליהם”, הוא סיפר, “ואמא של אוולין ואני הצלחנו לגרום לזה לקרות”.

האם המאושרת, סלין, העלתה לטוויטר שלה סרטון שבו נראים השניים רוקדים וכתבה: “שאלוהים יברך את הבחור הצעיר הזה שהזמין אותה לנשף ורקד איתה כל הלילה. היה להם כיף גדול ביחד”.

רגע בלתי נשכח נוסף נרשם במהלך הערב, כאשר אוליבר הקדיש לאראג’ו שיר, בעוד היא שולחת אליו מבטים של אושר מכיסא הגלגלים שלה.

אוליבר אמר כי הוא מקווה שהצעד שלו מעביר מסר חזק לתלמידים מסביב על חשיבותו של שילוב חברתי, “במיוחד כשזה בא ממישהו שמשחק בקבוצת הפוטבול של התיכון”.

במהלך הערב צייץ אוליבר בטוויטר שלו: “איזו דרך נהדרת לפתוח את עונת הפרומים עם החברה הכי טובה שלי. אני נרגש ושמח שהייתי הדייט שלה. בילינו נהדר. תודה איב”.

לצפייה בווידיאו המרגש

מייסד "שווים", בעל 20 שנות ניסיון בעולם העיתונות. שימש כרכז הכתבים של ”ידיעות אחרונות“, עורך המוסף הכלכלי ”ממון“ ועורך התוכנית ”חדשות הבוקר“. בעל קשר אישי לקהילת המוגבלויות: בנו הבכור אוהד הוא אוטיסט.

כתבות אחרונות