נושאים קשורים

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש

ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר
הסתדרות 480-100

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"
ראשיחדשות״זאת זכות גדולה בשבילי להעלות מודעות לאנשים עם מוגבלות״

״זאת זכות גדולה בשבילי להעלות מודעות לאנשים עם מוגבלות״

כתבנו אורי יצחקי תפס את מירי מסיקה מאחורי הקלעים של אירוע ההתרמה החגיגי של ״שווים״. רוצים לתרום גם? כל הפרטים בפנים

ב-2 בדצמבר ערכה עמותת ״שווים״ אירוע התרמה מיוחד לאנשים עם מוגבלות, בהשתתפותם של כוכבים וסלבריטאים רבים. את האירוע הנחה כתב התרבות של חדשות 2, יונתן ריגר, שהוא גם חבר עמותת ״שווים״. על הבמה הופיעו מירי מסיקה, אביב גפן, דודו טסה ויוני רכטר, ובקהל נכחו, בין היתר, יו״ר לשכת עורכי הדין יורי גיא רון; השחקנית עידית טפרסון; הדוגמן לשעבר דודי בלסר; והעיתונאים אור הלר, ערד ניר, בן מיטלמן, גיא פלג, עמרי ברק, ספי עובדיה.

״זה ממש מרגש, אני מרגישה שזאת זכות גדולה לבוא ולשיר ולהעלות מודעות לנושא נורא חשוב״, סיפרה מסיקה בראיון לאורי יצחקי, צעיר עם אספרגר שהתפרסם כשראיין את גל גדות והכדורגלן רונאלדיניו, במהלך ביקורו בישראל עם נבחרת ברזיל. ״עצם זה שיש עמותה כזאת ואנשים יכולים לפנות אליה ולכתוב על דברים שמפריעים להם, וזה שאפשר לשנות דברים – זה נפלא״.

רוצים לעזור לנו להעסיק את אורי ועיתונאים נוספים עם מוגבלות? תרמו עכשיו

צפו בראיון המלא של אורי.

מייסד "שווים", בעל 20 שנות ניסיון בעולם העיתונות. שימש כרכז הכתבים של ”ידיעות אחרונות“, עורך המוסף הכלכלי ”ממון“ ועורך התוכנית ”חדשות הבוקר“. בעל קשר אישי לקהילת המוגבלויות: בנו הבכור אוהד הוא אוטיסט.

כתבות אחרונות