נושאים קשורים

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי הועברו מוקדם לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים
הסתדרות 480-100

ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"
ראשיחדשות״אח של אשתי הוא אוטיסט, והנושא הזה קרוב מאוד ללבי״

״אח של אשתי הוא אוטיסט, והנושא הזה קרוב מאוד ללבי״

ניב רסקין מספר על הקריירה בין אקטואליה לספורט ועל החיים במשפחה עם מוגבלות. ״גיליתי אנשים מדהימים״

מנחה תוכנית הבוקר של קשת, ניב רסקין, סוגר כבר כמעט 25 שנים בכלי התקשורת המשפיעים ביותר בישראל. בראיון מיוחד לכתבנו אורי יצחקי, הוא מספר על שגרת הבוקר יוצאת הדופן, על התשוקה לעסוק בכל הנושאים על סדר היום ועל אלון, אחיה האוטיסט של רעייתו, נועה. ״הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו, מהצחוקים שלנו, מההומור. הבנות שלי מאוד מחוברות אליו״.

צפו בראיון המלא, שערך כתבנו אורי יצחקי וצילמה ליהי ברנוי.

בן 26, רווק (עדיין), מתגורר בתל אביב. ערך ראיונות מצולמים עם שלל ידוענים, ובראשם גל גדות. הראיון המפורסם שודר בתוכנית "הצינור". ראיין גם את הנשיא לשעבר ראובן ריבלין, רונאלדיניו, ליהיא לפיד ועוד. עובד ב"שווים" וגם מתחזק עמוד יוטיוב תוסס. מאובחן על הרצף.

כתבות אחרונות