נושאים קשורים

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"

“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
הסתדרות 480-100

דוח מטריד: שיעור מיטות האשפוז בישראל בירידה

על רקע המלחמה, מפרסם משרד הבריאות נתונים מדאיגים על הצפיפות במוסדות הבריאות השונים. המצב הקשה ביותר – באשפוז הפסיכיאטרי. בוסו: "נקדם את השינויים הנדרשים"
ראשיבריאותמשבוע הבא: שתי מסגרות חדשות לאנשים עם מוגבלות שנדבקו

משבוע הבא: שתי מסגרות חדשות לאנשים עם מוגבלות שנדבקו

כך הודיע משרד הרווחה. המסגרות יכולות להכיל 90 מטופלים, ובצוותים יהיו עובדי רווחה ובריאות

משרד העבודה והרווחה הודיע היום כי הוא פותח שתי מסגרות חדשות לאנשים עם מוגבלויות שנדבקו בקורונה במסגרות הרווחה שלהם וסובלים מתסמינים קלים בלבד.

המסגרות החדשות ייפתחו ביום ראשון בחולון ובירושלים, והאכלוס שלהן יחל ביום שני. המסגרות יכולות להכיל עד 90 מאושפזים, ובצוותים הטיפוליים יהיו עובדי רווחה שמומחים בעבודה עם אנשים עם מוגבלויות, לצד צוותים מתחום הבריאות בראשות רופא. כל הצוותים יעבדו עם ערכות מיגון מלאות.

הקמת המסגרות החדשות לחולים עם תסמינים קלים נועדה להקל על העומס בבתי החולים ובמערכות האשפוז. המסגרות החדשות הן תוספת למתחמי בידוד שהוקמו בכל המסגרות הקיימות של הרווחה, שמאפשרים בידוד של חולי קורונה קלים או חייבי בידוד מיתר הדיירים.

קו תמיכה לעובדים

במקביל פתח המשרד קו חם לייעוץ, הדרכה מקצועית ותמיכה בתחום הטיפול באנשים עם מוגבלויות בזמן התמודדות עם נגיף הקורונה. קו התמיכה מיועד לעובדים מתחום הטיפול באנשים עם מוגבלויות, והוא יאויש על ידי עובדים סוציאליים ופסיכולוגים שייתנו בהתנדבות מענה, תמיכה וייעוץ לעובדים בשעת המשבר. את הקמת הקו יזמה שרית טילוביץ לוי, עובדת סוציאלית ומומחית בתחום האבחון של אנשים עם מוגבלויות.

 לצד זה, יקיים מינהל מוגבלויות במשרד מפגשי תמיכה קבוצתיים לאנשי צוות שמטפלים באנשים עם מוגבלויות באמצעות אפליקציית זום. אנשי מקצועי מטעם מינהל המוגבלויות ינהלו שיח סביב הנושאים שעימם מתמודדים הצוותים במסגרות הרווחה בעת משבר הקורונה.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות