נושאים קשורים

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי הועברו מוקדם לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים



ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"
ראשיאוטיזםאיך אפשר? אמא בארה"ב חשודה ברצח בנה האוטיסט

איך אפשר? אמא בארה”ב חשודה ברצח בנה האוטיסט

תושבת פלורידה דיווחה למשטרה שבנה בן ה-9 נחטף, וכעבור שעות התבררה האמת המרה

אמא מפלורידה, ארה”ב, הודתה במעורבות ברצח בנה האוטיסט, אחרי שדיווחה קודם לכן למשטרה שהוא נחטף.

פטרישיה ריפלי, בת 45, סיפרה לשוטרי מחוז מיאמי דייד כי ביום חמישי האחרון בסביבות השעה 21:00, תוך כדי נסיעה עם בנה אלחנדרו (9), שני גברים דחקו את מכוניתה לצד הדרך. השניים – העידה האם – דרשו ממנה סמים ואז חטפו את אלחנדרו. לדבריה, בנה היה אוטיסט ולא ורבלי.

בהמשך החקירה, לאחר שהחוקרים עימתו אותה עם סתירות בעדותה ועם קטעי וידיאו מהאזור, היא נאלצה להודות במוות של הבן. “היא אמרה שאלחנדרו הולך להיות עכשיו במקום טוב יותר”, נמסר בתצהיר של משטרת מיאמי דייד. בעקבות זאת נעצרה האם והואשמה ברצח ממדרגה ראשונה.

האם והבן. פטרישיה ואלחנדרו ריפלי

“בשלב זה כולל תצהיר המעצר רק טענות ולא הוכחה לאשמתה של הגברת ריפלי”, אמר עורך דינה נלסון רודריגז ורלה לרשת CNN. “כל מסקנה בסיפור הזה היא מוקדמת ביותר. עמדתנו היא שגברת ריפלי היא אישה טובה ואמא שתמיד דאגה לטובת בנה אלחנדרו. זה לא הזמן למהר ולשפוט אותה. בשלב ראשוני מאוד זה הגברת ריפלי היא בחזקת חפה מפשע”.

כאמור, גרסתה הראשונה של האם הייתה שנהג הרכב שדחק אותה לצד הדרך אחז סכין ודרש ממנה סמים. כשלא סיפקה לו סמים, כך סיפרה, האיש פתח את דלת המכונית שלה, לקח את הטלפון הנייד והטאבלט שלה, ואז חטף את אלחנדרו.

כמה שעות לאחר מכן נמצאה גופתו של הילד כשהוא לבוש בחולצת טריקו של קפטן אמריקה, סיפרה קתרין פרננדס רונדל, פרקליטת מחוז מיאמי דייד. לאחר שנלקחה למשרד האחראי על הנעדרים, נמסר מהמשטרה, החלה האמא לספק הצהרות סותרות על שהתרחש.

משם היא הועברה למשרדי מחלק הרצח, וכעבור זמן לא רב הודתה במעשה. קטעי וידיאו מראים את ריפלי דוחפת את בנה לתעלה בסביבות השעה 19:00 ביום חמישי. תושבים שהיו ליד שמעו את הצעקות של הילד, מצאו אותו בתעלה והצילו אותו.

לפי התצהיר המשטרתי, האם הנחושה לקחה כעבור שעה את אלחנדרו לתעלה אחרת, ושם הוא כבר טבע למוות.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות