נושאים קשורים

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?
הסתדרות 480-100

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
ראשיאנשים עם מוגבלויותמנכ"ל מרכז "נא לגעת": אנחנו בסכנת סגירה

מנכ”ל מרכז “נא לגעת”: אנחנו בסכנת סגירה

אורן יצחקי לעיתון "מעריב": "הפסדנו הכנסות של 4 מיליון שקל. בלי סיוע כלכלי של המדינה לא נוכל לשוב לפעילות"

מרכז “נא לגעת” ביפו נמצא במצב של חוסר ודאות בעקבות משבר הקורונה, וסכנת סגירה מרחפת מעל עתידו – כך אמר לעיתון “מעריב” המנכ”ל אורן יצחקי, וסיפר כי “המרכז ירשום ירידה בפעילות בהיקף של-4 מיליון שקל עד סוף השנה”.

המתווה לחזרה לפעילות שפירסם משרד התרבות והספורט אמור לאפשר לקהל שוחרי התרבות והאמנות לשוב לאולמות ולמוזיאונים באופן בטוח ולקיים פעילות אמנותית איכותית. אלא שלטענת יצחקי, “לצד גיבוש המתווה התפעולי המוצלח, יש להשלים בדחיפות גם את המתווה הכלכלי לסיוע למוסדות התרבות שנפגעו אנושות ממשבר הקורונה, שבלעדיו לא ניתן יהיה לשוב לפעילות”.

מרכז “נא לגעת” ביפו. צילום: יונתן מיטל

“נא לגעת” הוא מרכז שבו ניתן לחוות את חייהם של עיוורים או חירשים בפעילות מיוחדת שמעצימה את החוויה. המקום מעסיק יותר מ-100 עובדים, מתוכם יותר מ-70 אנשים עם מוגבלויות, שיתקשו להשתלב בשוק העבודה. יש לציין כי מדובר במעסיק הגדול ביותר במשק של עובדים עיוורים.

במרכז קוראים כעת לציבור לרכוש כרטיסים מראש, וכך לסייע לו לצאת מהמצב הקשה.

מנכ”ל “נא לגעת” אורן יצחקי

ממשרד התרבות והספורט נמסר כי “מי שאחראי על המתווה הוא משרד האוצר”.

ממשרד האוצר נמסר: “נוכח ההכרה בחשיבות עולם התרבות, משרד האוצר פועל בשיתוף פעולה עם משרד התרבות והספורט למתן סיוע הולם לענף זה, תוך התחשבות במצב המשק וצורכי התקציב הנוספים”.

יליד 1986. ממנצ'סטר באנגליה. על הרצף האוטיסטי. הבן השביעי מתוך 14 אחים לרב חרדי. נשוי לאישה גם עם מוגבלויות. משמש כעיתונאי במעריב ובאתר שווים. מתנדב בוועד של עמותת Keep Olim , ובמגן לקהילות.

כתבות אחרונות