נושאים קשורים

המפגש המרגש של אמא של נויה ז”ל עם ילדי כיתתה

גלית דן, שבתה ואמה נרצחו ב-7 באוקטובר, הגיעה בערב יום הזיכרון, לראשונה, לפגוש את חבריה של נויה בביה"ס לחינוך מיוחד: "הם סיפרו כמה היא הייתה משמעותית בשבילם"

מצטייני הנשיא: קצין וארבעה חיילים עם אוטיזם

אימו של סגן א' סירבה שיתגייס. יובל כמעט והיה במעון סגור. אמנון לימד את עצמו לקרוא. חמישה חיילים על הרצף יקבלו השבוע את "אות הנשיא". בואו נכיר את הסיפור שלהם

מנחם הורוביץ על בנו האוטיסט: “הוא מעולם לא חיבק אותי”

מיוחד: אחרי שחשף לראשונה את בנו חגי, מנחם הורוביץ התראיין לכתבת "שווים" לי נווה גיא-רון, בעצמה אוטיסטית שאינה מדברת. "בחיים לא התביישנו בו"

מאמר מסקרן של ד”ר לפסיכולוגיה: האם טיילור סוויפט אוטיסטית?

פסיכולוגית אוסטרלית פרסמה מאמר מעורר הדים, בו טענה כי הזמרת האמריקאית, הנחשבת היום למצליחה בעולם, נמצאת על הספקטרום – ונימקה מדוע. הנה עיקרי המאמר וההסברים



נכים רווקים יוכלו להשתתף בהגרלת “דירה בהנחה”

בסוף מאי יוגרלו 4,000 דירות ברחבי הארץ. ההגרלה מיועדת לזוגות צעירים – אבל תתאפשר הרשמה גם לנכים יחידים בני 21 ומעלה. איך נרשמים ולמי תינתן עדיפות? כל הפרטים
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותאדוני רה"מ, ולאנשים עם מוגבלות לא מגיע שריון?

אדוני רה”מ, ולאנשים עם מוגבלות לא מגיע שריון?

כך הפכו ערביי ישראל לטרנד הלוהט של בחירות 2021. אבל רגע, גם אנחנו 15% מהאוכלוסייה. הטור של פרשננו העיוור

באמריקה המהומות חוגגות, ונראה שגם אצלנו בארץ ישראל יש מי שמושפעים מהן, במיוחד בנגמ”ש המסוכסך של הציונות הדתית. טוב, ככה זה בעידן בו השקר והאמת משמשים בכפיפה אחת. אחרת אין להסביר את מסע התעתועים של בצלאל סמוטריץ’, המופעל מרחוק על ידי אנשי בלפור.

התוכנית פשוטה וסדורה:

סמוטריץ’ מכניס ארבעה שריונים לימינה, שיתפצלו ממנה ביום שאחרי הבחירות וימליכו שוב את נתניהו. סמוטריץ’ מספיק הגון לומר זאת, כשהוא מדגיש שאינו חלק מסיעת הימין החדש של בנט ושקד, אלא מנהיג האיחוד הלאומי.

אממה, קלף המיקוח היחיד שנותר לסמוטריץ’ הוא האיום לרוץ ברשימה אחת עם בן גביר, וכמו שנאמר, יצא המרצע מהשק.

גם אנחנו 15% מהאוכלוסייה

כשהשרה מרב כהן עברה ליש עתיד והרשימה של חולדאי התהדרה השבוע ב-4 נשים חדשות, יכולנו לטעות ולחשוב שהשיח בבחירות האלה ייסוב סביב נושאי מגדר. אולם לא כך הדבר ככל שמדובר בנתניהו, שמצדו זיהה לפתע פתאום מאגר אלקטורלי עצום ומוזנח, שרק מחכה לקצת צומי כדי לנהור לקלפיות הליכוד. תתרגלו חברים לטרנד החדש של בחירות 2021 – הקול הערבי.

כשראש הממשלה מבקר בערים הערביות, מתחייב לתקציבי צמצום אפליה ומפנטז על שני מנדטים שייפלו עליו מן אללה, ניתן לשמוע את יריית הפתיחה במרוץ החיזור – לא עוד מוקצים מחמת מיאוס, לא עוד גיס חמישי, אלא שותפים טבעיים בבניית האומה והחברה.

וכמובן, אין תמיכה ללא ייצוג הולם בדמות שריון של מועמד ערבי ברשימת הליכוד.

אתם קולטים? ייצוג הולם פירושו קבלת כוח במוסדות, במוקדי ההשפעה ובשרטוט פני החברה בשנים הקרובות. כאדם עיוור, עיני לא צרה חלילה באביב הערבי הממשמש ובא, אולם איני יכול שלא לדבר על הפיל שבחדר – ומה איתנו, האנשים עם מוגבלות?

הערבים מהווים 15% מהאוכלוסייה? גם אנחנו.

בני המגזר נחשבים למיעוט מקופח? דברו אליי.

הזנחה והדרה? מי כמונו.

אפילו אחוזי הגיוס שלנו לצה”ל דומים…

כדי להסביר כיצד מצאנו את עצמנו שוב מחוץ למעגל ההשפעה, עלינו לשבור את הפרדיגמה שאחרים יודעים טוב מאיתנו מה טוב עבורנו. הרי בזכות כל אותם חכמים הגענו לאן שהגענו, הרבה מתחת לאחוז החסימה.

*****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

הטור הקודם של פרשננו העיוור:

רואים לכם: הטור הפוליטי של פרשננו העיוור

כתבות אחרונות