נושאים קשורים

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג



ליהנות מהים כמו כולם: תכירו את “חוף האוטיסטים” החדש

בשבוע שעבר הוקם בחוף אכדיה צפון בהרצליה מתחם מונגש לאנשים עם מוגבלויות בלתי נראות. במקום יש לוח תקשורת ויחולקו גם צמידי זיהוי
ראשיאנשים עם מוגבלויותהמאבק הצליח: המורים לחינוך מיוחד יחוסנו בשבוע הבא

המאבק הצליח: המורים לחינוך מיוחד יחוסנו בשבוע הבא

כך החליט משרד הבריאות על רקע איומי השביתה של הסתדרות המורים והלחץ הציבורי

ועדת התיעדופים של משרד הבריאות נענתה לפניית שר הבריאות יולי אדלשטיין, ומתחילת השבוע הבא יתחילו לחסן את צוותי ההוראה של החינוך המיוחד. זאת, לאחר איומים שהשמיעו בימים האחרונים צוותי ההוראה של החינוך המיוחד על כך שישביתו את הלימודים אם לא יחוסנו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו אמש על מתן תיעדוף לעובדי הוראה במתן חיסונים לקורונה. לפי הסיכום, כחול לבן לא תתנגד לתקנות הסגר על מערכת החינוך, היציאה לסגר תובטח והחיסונים יובטחו לצוות ההוראה.

ההבטחה הנוכחית של משרד הבריאות לחסן את מורי החינוך המיוחד עומדת כאמור בתנאי שמסגרות החינוך המיוחד ימשיכו להיות פעילות ללא שינויים גם בתקופת הסגר.

שר הבריאות, יולי אדלשטיין. הפעיל לחץ על ועדת התיעדופים

כזכור, ביום רביעי האחרון אמרה מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, כי החל ביום שלישי תחל שביתה במסגרות החינוך המיוחד, וכי היא תגבה כל מורה שיבחר להיעדר מהעבודה בבתי הספר או בגנים. זאת בשל סירובה של הממשלה להעניק עדיפות בחיסונים לצוותי ההוראה.

*****************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

במכתב ששלחה לצוותי ההוראה של החינוך המיוחד תקפה את התנהלות הממשלה. “שוב הראתה המדינה אטימות וכפיות טובה אליכם, חוד החנית של מערכת החינוך בישראל”, כתבה בן דוד. “החרגה זו של החינוך המיוחד חסרת אחריות, כאשר מדובר על חינוך שבו המגע הפיזי עם התלמידים הרבה יותר קרוב והדוק. וכאילו להוסיף חטא על פשע, המדינה מסרבת לדרישותינו החוזרות ונשנות לתעדף את חיסון עובדי ההוראה בכלל ואת עובדי ההוראה בחינוך המיוחד בפרט”. כעת, כאמור, ההחלטה השתנתה וצוותי ההוראה יחלו להתחסן כבר בימים הקרובים.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות