נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותכולם היו בטקס המשואות, חוץ מנציג לאנשים עם מוגבלויות

כולם היו בטקס המשואות, חוץ מנציג לאנשים עם מוגבלויות

יומיים אחרי שנכה פוסט טראומה הכניס את כל המדינה לטראומה, לא נותרה משואה אחת לייצוג 15% מהחברה

כשתיאלם תרועת הפסטיבלים, יידרש חשבון נפש

מדוע נאלם קולם של אנשים עם מוגבלות מטקס יום העצמאות? כולם היו שם, בהר הרצל, בערב יום העצמאות, בטקס המרכזי שמאחד, פעם אחת בשנה, את שסעי העם הקרוע שלנו. יוצאי אתיופיה, נציגי החברה הערבית, אמנים, רופאים, חיילים, ילדים, ואפילו ניתן מקום של כבוד למנכ”ל חברה מסחרית שהביאה לנו את הוויאגרה ואת החיסון נגד הקורונה.

אבל אנשים עם מוגבלות לא היו שם, וכנראה שלא במקרה.

בחברה מדירה, מפלה, מזלזלת ומתנשאת, אין באמת סיבה לקלקל את המסיבה עם אלו שלא באים לנו טוב בעין, אלו שתמיד נשמח לאהוד מרחוק ולהביע אמפתיה למצוקתם. יומיים בלבד לאחר שנכה צה”ל עם פוסט טראומה הכניס את כל המדינה לטראומה, לא נותרה משואה אחת לייצוג 15% מהחברה, ונראה שבשביל לזכות בתשומת הלב הציבורית, נאלצים אנשים להדליק את עצמם.

בלי אף נציג עם מוגבלות. יו”ר הכנסת יריב לוין בטקס המשואות

 נפתולי נפתלי

הדרך הפתלתלה בדרך להרכבת ממשלה מתנקזת פעם אחר פעם אל בנט, שמצידו עדיין מחזיק את הקלפים קרוב לחזה וזורם עם נתניהו שוב ושוב במפגשי סרק.

נתניהו כבר הבין שמאמציו עקרים, וכל רצונו הוא לקעקע את ממשלת בנט/לפיד, ולהצעיד אותנו לבחירות חמישיות.

בנקודה זו השחקן המרכזי הופך להיות נשיא המדינה, רובי ריבלין, שכבר צימח טחורים מהסאגה המתמשכת ופשוט נמאס לו. הנשיא הוא זה שיקבע בסוף אם תהיה ממשלה ללפיד, או שנשוב לקלפי, וזאת על ידי החלטה גורלית שעליו לקבל – אם ייתן את המנדט ללפיד/בנט תוקם ממשלת מיעוט, ואם יעביר את המנדט לכנסת, יידרשו 61 ממליצים, משימה בלתי אפשרית שפירושה בחירות חוזרות.

ממשלת מיעוט, לעומת זאת, יכולה להתגבש בפחות מ-61 אצבעות, ולכן יש היתכנות להרכבת ממשלה בראשות בנט, אבל את כל זאת, טרם החליט הנשיא.

******************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

כתבות אחרונות