נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותראש המוסד לשעבר יוסי כהן למען הילדים המיוחדים

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן למען הילדים המיוחדים

כהן מצטרף לנשיאות תוכנית ״גדולים במדים״, המשלבת 600 צעירים עם מוגבלות ב-50 בסיסי צה״ל ברחבי הארץ

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן מצטרף לנשיאות תוכנית ״גדולים במדים״ של עמותת ״יד לילד המיוחד״, המשלבת 600 צעירים עם צרכים מיוחדים ב-50 בסיסי צה״ל ברחבי הארץ.

בנו של יוסי, יהונתן, שנולד עם שיתוק מוחין קשה, שירת בצה״ל שנים רבות, עבר קורס קצינים בהצלחה, השתחרר בדרגת סרן, ומהווה השראה לצעירים רבים.

יו״ר העמותה, האלוף במיל׳ גבי אופיר, אמר כי ״הצטרפותו של יוסי מחייבת אותנו להציב רף חדש – להכפיל בתוך שנתיים את כמות הצעירים בתוכנית, ולתת מענה מהיר יותר למאות הצעירים הממתינים להצטרף. אני אסיר תודה לו על שהסכים להתגייס למען עתיד טוב יותר לאוכלוסיית הצרכים המיוחדים בישראל״.

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן

״החזון שלי הוא שמדינת ישראל תהיה מקום בו החברה מקבלת ומכילה אנשים עם מוגבלויות בזכות ולא בחסד”, אמר כהן. “הדרך להגשמת החזון הוא שירות בצה”ל – כור ההיתוך של החברה שלנו, ויהונתן הוא דוגמה מצוינת לכך. אני גאה להצטרף לנשיאות ״גדולים במדים״, שעושים עבודת קודש, ואני אסייע להם ככל יכולתי״.

עוד בנושא:

יוצא מהצללים: סגן ראש המוסד היוצא אהוד לביא מצטרף ל”כנפיים של קרמבו”

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות