נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותתכירו את חנות הענק שמיועדת כולה לאנשים עם מוגבלויות וקשישים

תכירו את חנות הענק שמיועדת כולה לאנשים עם מוגבלויות וקשישים

"גוד-לייף" בראשל"צ נפתחה לאחרונה ומציעה אלפי מוצרים ייעודיים לאנשים עם מוגבלות פיזית ולאוכלוסיית הגיל השלישי

רובוט שילך אחריכם לכל מקום בקניון ויעניק לכם עזרה; שעון-טלפון חכם שיודע לאתר אדם וכולל לחצן מצוקה; מיטות מתכווננות מותאמות למצבים רפואיים שונים – אלה רק חלק קטן מהמוצרים שמציע “גוד-לייף”, מרכז קניות גדול ראשון מסוגו בארץ שנפתח לאחרונה בראשון לציון, ומיועד כולו ללקוחות עם מוגבלות ולאוכלוסיית הגיל השלישי.   

המרכז ממוקם באזור התעשייה של העיר וכולל אולם תצוגה ענקי של כ-1,000 מ”ר, שכולו מוצרים שנועדו להפוך את החיים של אנשים עם נכויות וקשיים פיזיים לנוחים וטובים יותר.

חברת “גוד-לייף” נוסדה לפני כשנה על ידי עופר איתני, המחזיק חלק ממנה בבעלותו, והיא חלק מקבוצת “כרמל גרופ”. איתני יצא להרפתקה העסקית אחרי שנחשף להרצאה אודות בני הגיל השלישי בכנס בוגרי הרווארד שהתקיים בלונדון, שעסקה בסכנות הנשקפות להם כתוצאה מנפילות ומתאונות.

חנות “גוד-לייף” בראשון לציון. צילום: יח”צ

איתני, דבר ראשון, חשב על אביו חיים בן ה-92, שמתפקד עד היום (“טפו טפו טפו”) באופן עצמאי. “אבי לא זקוק לעזרה”, הוא אומר ל”שווים”, “אבל בגיל הזה כל המבוגרים במרחק נפילה אחת מלאבד עצמאות. בשנייה אחת של חוסר זהירות או חוסר תשומת לב, מסלול החיים משתנה לחלוטין”.    

בעקבות זאת הוא החליט להקים מרכז גדול ובו פתרונות למניעת נפילות, ולצידם גם פתרונות לשיפור הנגישות. “את ‘גוד-לייף’ מנהל ניצן שקל”, הוא מספר, “שהתמחה בעשורים האחרונים בצרכיה של האוכלוסייה המבוגרת, ושניהל בעברו חברות שעסקו באספקת תרופות, ציוד רפואי ומוצרים לאוכלוסייה זו. כך שהוא מודע היטב לכל הצרכים של אנשים עם מוגבלות והגיל השלישי”.

תחת קורת גג אחת, בחנות One Stop Shop, מציעים ב”גוד-לייף” אלפי מוצרים בקטגוריות שונות: ציוד רפואי ושיקומי, ריהוט, טואלטיקה, אביזרי בטיחות ונגישות, מוצרי פיזיותרפיה ואורתופדיה, מוצרי ספיגה, אביזרי בית חכם, תוספי תזונה, קוסמטיקה, ביגוד, פתרונות ניידות, קלנועיות ועוד. אולם התצוגה הענקי מחולק לרווחתם של הרוכשים לפי החללים השונים בבית ונגיש באופן מוחלט: מטבח, חדר רחצה, חדר שינה ועוד.

פתרונות לנכים לירידה במדרגות. מרכז “גוד-לייף”

כמו כן ניתן למצוא בחנות פתרונות חכמים שונים, דוגמת שעון-טלפון חכם לאיתור אדם במצוקה, מוט אחיזה המתמקם מהרצפה עד לתקרה לסיוע בקימה עצמאית, מיטה זוגית מותאמת לבן זוג סיעודי, קלנועיות, מקלות הליכה, מכשירי לחץ דם, אביזרי עזר למיטות ולשירותים, כורסאות טלוויזיה ומיטות מתכווננות ועוד.

החברה מתחייבת להעניק שירות נגיש ומדגישה שיש למי לפנות במקרה של תקלה או קושי עם מוצר כזה או אחר. את כל המוצרים ניתן לרכוש כמובן גם אונליין.

לסרטון על מרכז הקניות הקליקו >>> https://www.youtube.com/watch?v=paTcGBFzXiU

******************************************************
זקוקים למשלבת, מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג ילדים? מאות נותני שירותים מחכים לכם בפורום “המקצוענים” של שווים

(המאגר הושק לאחרונה, ועם הזמן יילך ויגדל היצע המטפלים)
*****************************************************

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות