נושאים קשורים

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר

כבוד: מרכז “נא לגעת” מועמד לפרס בינלאומי יוקרתי

זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי

האם קיים סיוע משפטי למתמודדי נפש מול הוצאה לפועל?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: איזו עזרה משפטית ניתן לקבל מול גורמי האכיפה?

לכבוד החג: קצבאות ביטוח לאומי הועברו מוקדם לזכאים

כפי שדווח ב"שווים", קצבאות הנכות הוקדמו ב-10 ימים בשביל לאפשר היערכות לפסח. מחר יועברו גם המענקים המיוחדים שאישרה הממשלה לנפגעי המלחמה. כל הפרטים
הסתדרות 480-100

ניצול מהנובה: “50 מהשורדים התאבדו”. משרד הבריאות: הנתון אינו נכון

הדברים נאמרו בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, שהתכנסה לדון במצוקת שורדי הטבח. ח"כ אלהרר: "יש כאלה שהמדינה לא יודעת מה עלה בגורלם"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותפעיל הליכוד הידוע על קארין אלהרר ושירלי פינטו: "בעלות מום רעות ומצורעות"

פעיל הליכוד הידוע על קארין אלהרר ושירלי פינטו: “בעלות מום רעות ומצורעות”

רמי בן יהודה אמר את הדברים בעקבות ביקורת שהשמיעה פינטו נגד בנימין נתניהו

אחרי הדברים המכוערים שאמר אתמול שדרן רדיו “גלי ישראל” יוסי בן עטר על חברת הכנסת שירלי פינטו, מגיע היום תורו של פעיל הליכוד המוכר רמי בן יהודה להשתלח בה, בשרת האנרגיה קארין אלהרר ובציבור האנשים עם המוגבלויות כולו.

בן יהודה, הידוע בהתנהגות האגרסיבית ובפרובוקציות שלו, העלה סרטון לרשת שבו הוא אומר את הדברים הבלתי נתפסים הבאים: “פינטו, זאת האילמת, בעלת מום קשה, רעה. ככה רשום בהלכה. לפעמים בעל מום קשה הוא רע. אז בדיוק, שירלי פינטו וקארין אלהרר רעות, מצורעות, סמרטוטות האלה. הרעות באה להן מהמום שיש להן בגופן, והקדוש ברוך הוא בשמיים לא סתם הפיל מום עליהן”.

גם המתקפה של בן עטר וגם זו הנוכחית של בן יהודה מגיעות על רקע הביקורת שמתחה פינטו על ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בציוץ שהעלתה לרשת ביום הזיכרון ה-26 לרצח ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, כתבה חברת הכנסת: “גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית נשאר”.

אחרי שהדברים נתקלו בביקורת חריפה, פינטו הסירה את הציוץ.

שרת האנרגיה קארין אלהרר וחברת הכנסת שירלי פינטו

הבוקר הודיעה פינטו כי שיגרה מוקדם יותר מכתב התראה לבן עטר לאחר שזה כינה אותה אתמול בשידור “סתומה וטיפשה” והוסיף: “טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול הצרצרי שלך”. וכך מסרה פינטו בהודעה לעיתונות לפני שעה קלה: “בהמשך לתקרית החמורה שהתרחשה אתמול ב’גלי ישראל’, נשלח מטעמי מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים לשדרן הרדיו יוסי בן עטר. השדרן בן עטר ניצל את מעמדו וגישתו למיקרופון שמשדר בפני קהל מאזינים רחב, והרשה לעצמו ללעוג ולהקניט בצורה בזויה ציבור של כ-2 מיליון אנשים עם מוגבלויות. דבריו הרחיקו לכת וחצו קווים אדומים, שאל לנו כחברה להניח מסדר היום!”

לדברי פינטו, כל סכום שיתקבל כתוצאה מהתביעה ייתרם לעמותות לקידום זכויות חירשים, כבדי שמיעה ואנשים עם מוגבלויות.

מייסד "שווים", בעל 20 שנות ניסיון בעולם העיתונות. שימש כרכז הכתבים של ”ידיעות אחרונות“, עורך המוסף הכלכלי ”ממון“ ועורך התוכנית ”חדשות הבוקר“. בעל קשר אישי לקהילת המוגבלויות: בנו הבכור אוהד הוא אוטיסט.

כתבות אחרונות