נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיחדשותאישום: אנס בת 6 עם מוגבלות ואיים לפרסם תמונות שלה בעירום

אישום: אנס בת 6 עם מוגבלות ואיים לפרסם תמונות שלה בעירום

כתב אישום הוגש היום נגד יונתן ביצ'ה מב"ש, שנאשם בעבירות מין חמורות כלפי הילדה במשך שבע שנים, מגיל 6 עד 13

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יונתן ביצ’ה (46), תושב העיר, שנאשם בעבירות מין חמורות כלפי ילדה עם מוגבלות במשך שבע שנים, מאז הייתה בת 6 ועד גיל 13.

כתב האישום מייחס לביצ’ה עבירות של אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה וסחיטה באיומים. במקביל, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין טל אדיר כהן, ביצ’ה ניצל את העובדה שהיה ידיד קרוב של משפחת הילדה ובן בית בביתה, ובמספר רב של הזדמנויות בעל אותה וביצע בה מעשים מגונים. העבירות בוצעו לרוב בדירתו או בדירת הילדה, שעה שאמה לא נכחה במקום. 

בחלק מהמפגשים צילם במכשיר הטלפון הסלולרי שלו סרטונים ותמונות של הילדה, בעוד היא ערומה והוא מבצע בה עבירות מין. בנוסף, נהג ביצ’ה לאיים עליה כי אם תספר על מעשיו לאמה או לאדם אחר ואם לא תעשה כדבריו, הוא יפרסם את תמונותיה. בדרך זו ותחת איומים המשיך לבצע בה עבירות מין.

עוד בנושא:

ההתעללות במעון בראש העין: נבדק חשד גם למעשה מגונה בחוסה

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות