נושאים קשורים

מורה שהורשע בתקיפת חוסים פוטר מעבודתו

שאדי טרביה, שהורשע בתחילת 2023 בעבירות אלימות כלפי מטופלים קטינים, הועסק במקביל בבית ספר בסחנין. בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה קבע כי יש לסיים את העסקתו

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"



“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותמגיע בצרורות: עוד אישום באונס של אישה עם מוגבלות, הפעם בת"א

מגיע בצרורות: עוד אישום באונס של אישה עם מוגבלות, הפעם בת”א

כתב אישום הוגש היום נגד 3 גברים על אונס ומעשים מגונים בתחנה המרכזית בת"א. הקורבן: בת 40 עם מוגבלות שכלית התפתחותית

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מוחמד קצאץ (22), אמין דרבאס (24) ונחלה צהיב (23), בגין עבירות אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים באישה עם מוגבלות בתחנה המרכזית החדשה.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד אלירן גלילי, עולה כי בסוף דצמבר הגיעה האישה, כבת 40 עם מוגבלות שכלית התפתחותית, לתחנה המרכזית, שם נאנסה באלימות על ידי שלושת הנאשמים, ואף נשדדה על ידי קצאץ. לאחר המעשים הותירו הנאשמים את המתלוננת לבדה באחד מהחדרים הצדדיים בתחנה כשחבלות על גופה.

 לשלושת הנאשמים מיוחסות עבירות של אינוס, מעשי סדום בנסיבות אינוס ומעשים מגונים בכוח. לקצאץ וצהיב מיוחסת גם עבירה של כניסה לישראל שלא כדין, ולקצאץ אף מיוחסת עבירת שוד.

התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. צילום מוויקיפדיה

דיווח זה מצטרף לדיווח מאתמול שלפיו פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יונתן ביצ’ה (46), תושב העיר, שנאשם בעבירות מין חמורות כלפי ילדה עם מוגבלות במשך שבע שנים, מאז הייתה בת 6 ועד גיל 13.

כתב האישום מייחס לביצ’ה עבירות של אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה וסחיטה באיומים. במקביל, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין טל אדיר כהן, ביצ’ה ניצל את העובדה שהיה ידיד קרוב של משפחת הילדה ובן בית בביתה, ובמספר רב של הזדמנויות בעל אותה וביצע בה מעשים מגונים. העבירות בוצעו לרוב בדירתו או בדירת הילדה, שעה שאמה לא נכחה במקום. 

בחלק מהמפגשים צילם במכשיר הטלפון הסלולרי שלו סרטונים ותמונות של הילדה, בעוד היא ערומה והוא מבצע בה עבירות מין. בנוסף, נהג ביצ’ה לאיים עליה כי אם תספר על מעשיו לאמה או לאדם אחר ואם לא תעשה כדבריו, הוא יפרסם את תמונותיה. בדרך זו ותחת איומים המשיך לבצע בה עבירות מין.

עוד בנושא:

ההתעללות במעון בראש העין: נבדק חשד גם למעשה מגונה בחוסה

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות