נושאים קשורים

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?
הסתדרות 480-100

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותשחקנים עם תסמונת דאון יככבו בתפקידים הראשיים בסרט חדש

שחקנים עם תסמונת דאון יככבו בתפקידים הראשיים בסרט חדש

"יש לכולנו אינסוף אפשרויות סביבנו ולכולם מותר לאהוב”, אומרת הכוכבת הראשית של "צבעו את עולמי באהבה" – סיפור אהבה של צעירים עם תסמונת דאון

לילי ד. מור (מימין) ודיוויד דה-סנקטיס. צילום מתוך עמודי הפייסבוק שלהם
לילי ד. מור (מימין) ודיוויד דה-סנקטיס. צילום מתוך עמודי הפייסבוק שלהם

לילי ד. מור, ודיוויד דה-סנקטיס, שחקנים עם תסמונת דאון, ישחקו בתפקידים הראשיים בסרט “Color My World with Love” (צבע את עולמי באהבה) שישודר בהמשך השנה בערוץ הולמארק.

הסרט יספר את סיפורה של קנדל בת ה-22 (מור), ציירת מוכשרת עם תסמונת דאון, שמתאהבת בבראד (דה-סנקטיס) – גם הוא חי עם תסמונת דאון. אמה של קנדל חוששת שהלב של בתה יישבר, והיא מנסה להפריד ביניהם. עם הזמן מגלה האם שלאהבה אין גבולות ושלכל אחד שמורה הזכות לאהוב.

אפילו אנשים עם מוגבלויות רוצים להתחתן

“לכולם יש חלום להתאהב ולהתחתן יום אחד, אפילו אנשים עם מוגבלויות”, אומרת מור. “אני מקווה שהצופים יבינו את המסר של הסרט על כך שיש לכולנו אינסוף אפשרויות סביבנו ושלכולם מותר לאהוב”.

מור ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בדרמה הקומית “אמת או חובה” של נטפליקס, סדרת גיבורי העל “בעלי היכולות”, של פוקס, הסיטקום “Teachers” (מורות) ב-TVLand ועוד. מור גם סיימה לאחרונה צילומים של פיילוט לסדרה בשם Dangerous Moms (אימהות מסוכנות) שמיועדת לרשת NBC.

לדה-סנקטיס, לעומתה, יש פחות נסיון על המסך. הוא הופיע ב-2014 בסרט Where Hope Grows (המקום שבו צומחת תקווה), בתפקיד זעיר בסרט נוסף, והופיע במספר תוכניות אירוח.

סרט שמראה את החיים האמיתיים

היוצרים ציינו כי “היוזמה של הולמרק להגיע לקהלים מגוונים יותר, היא חלק משיח גדול יותר על ייצוג מוגבלות בתקשורת, במיוחד כשסטנדרטים של יופי מוטלים בספק בתעשיות האופנה והקוסמטיקה”.

מאז ההכרזה על הסרט, משתמשים ברשתות החברתיות שיבחו את הרשת על החלטתה לשים את הזרקור בנושא סיפור אהבה של אנשים עם מוגבלויות. מגיב אחד כתב “אני שמח שהולמרק מראה סרטים שמשקפים את החיים האמיתיים. אנשים יכולים להתייחס לדמויות ולראות את עצמם במצבים המוצגים בסרט. הסרט הזה יכול לתרום רבות בהרחבת נקודת המבט של כולם על שונות”.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות