נושאים קשורים

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"
הסתדרות 480-100

הרגע הזה בו נהג אוטובוס הפך אותי לנכת גפיים

יוספה גיל נפלה באוטובוס לאחר שהנהג האיץ מהר מדי – ובתוך 30 שניות הפכה לאישה עם מוגבלות וחייה השתנו. בטור מיוחד ל"שווים" היא כותבת על הכעס והתסכול, כשהפכה מאדם עצמאי ליצור רואה ואינו נראה
ראשיאוטיזםכריסטיאנו רונאלדו נחקר באזהרה לאחר שחבט בידו של נער עם אוטיזם

כריסטיאנו רונאלדו נחקר באזהרה לאחר שחבט בידו של נער עם אוטיזם

המכה תועדה בסרטון שהפך לויראלי, ואמו של הנער אמרה "בכיתי, הזדעזעתי וג'ייקוב היה בהלם מוחלט". זה מה שכוכב הכדורגל אמר ועשה כדי להרגיע את הרוחות

באפריל השנה התפרסם סרטון שבו נראה כריסטיאנו רונאלדו, מכה את ידו ג’ייקוב הארדינג בן ה-14 ומפיל את הטלפון שלו לרצפה, לאחר שזה צילם אותו בירידה מהמגרש. לאחרונה הוא נחקר באזהרה על ידי משטרת מרזיסייד שבאנגליה.

האירוע התרחש לאחר שקבוצתו, של רונאלדו, מנצ’סטר יונייטד הפסידה 1-0 במשחק נגד אברטון. בדרכו לחדר ההלבשה, הוא נקלט במצלמות של אוהדים נוספים, כשהוא חובט בידעו של נער. הסרטון הפך ויראלי ועורר סערה, לאחר שהתברר כי מדובר בנער עם אוטיזם.

https://www.youtube.com/watch?v=TQ9tWVExJOc

“אנו יכולים לאשר שגבר בן 37 שיתף פעולה מרצונו החופשי ונחקר באזהרה, בהאשמה של תקיפה וגרימת נזק”, נכתב בהצהרת המשטרה המקומית. “ההאשמה מתייחסת לתקרית בעקבות משחק הכדורגל של אברטון נגד מנצ’סטר יונייטד בגודיסון פארק בשבת, 9 באפריל”, אמרה המשטרה וציינה כי התיק נסגר.

“בתום המשחק, שחקני מנצ’סטר יונייטד החלו לרדת מהמגרש. היינו ממש ליד המעבר והבן שלי צילם את כל השחקנים”, סיפרה שרה קלי, אמו של הנער, “רונאלדו חלף על פניו עם מצב רוח נוראי ופשוט ריסק את הטלפון מהיד שלו. אפשר לראות לפי החבורה על היד של הבן שלי את העוצמה של המכה”.

“בכיתי, הזדעזעתי, ג’ייקוב היה בהלם מוחלט – הוא אוטיסט ויש לו גם דיספרקסיה שמתבטאת בלקות בדיבור. הוא לא ממש עיכל את מה שקורה עד שחזר הביתה. הבן שלי הוא ילד אוטיסט והוא הותקף על ידי שחקן כדורגל, ככה אני רואה את זה בתור אמא”, היא הוסיפה.

רונאלדו פרסם התנצלות ואמר: “לעיתים קשה להתמודד עם רגשות, במיוחד ברגעים כמו הרגע ההוא של ההפסד. עם זאת, עלינו תמיד להיות מכבדים, סבלניים ולתת דוגמה לכל הצעירים שאוהבים את המשחק ואת מה שאנחנו מייצגים. אני רוצה להתנצל על ההתפרצות שלי ולהזמין את ג’ייקוב הארדינג לצפות במשחק באולד טראפורד כסימן למשחק הוגן ולספורטיביות”. ככל הנראה, רונאלדו גם שילם פיצויים למשפחתו של הנער, אולם לא ניתן לכך אישור רשמי מטעמו של הכדורגלן או של המשפחה.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות