נושאים קשורים

מרגש: אנשי “בית הגלגלים” מנציחים את המתנדבים שנהרגו ב-7 באוקטובר

חברי עמותת בית הגלגלים, המתמודדים עם מוגבלות פיזית קשה, מובילים מיזם הנצחה לאנשי ובוגרי העמותה שהלכו לעולמם. בין היתר, מופיעים באתר החדש שמותיהם של מתנדבים שנהרגו באירועי השבת השחורה

חוקרים: זה מה שגורם לאוטיסטים עם חום להתנהג “נורמלי”

תופעת "אפקט החום", שמשפרת תסמיני אוטיזם בזמן זיהום של הגוף, נחקרה עד כה רק בעכברים. כעת זוג מדענים ינסה לפתח טיפולים לבני אדם שיחקו את התופעה – גם בלי חום

אחרי הדייט הוא סימס “את נוירוטית ונרקסיסטית”. הוא צודק?

"הוא נישק אותי עם ריח של חומוס ולא זכר מתי היה הסקס האחרון שלו, אז העפתי אותו מהבית". אז למה לרננה יש עכשיו מחשבות שניות...

כך הצלחתי (בסוף) להצביע בבחירות

באמת שרציתי להיכנס לקלפי, אבל הגוף שלי נכנס למצב של סטרס. הרגליים נעו לבדן, ופשוט מצאתי את עצמי עומדת בתחנת אוטובוס ורק רוצה לברוח. זה מה שקרה אחר כך



אירוע בריונות חמור: צילמו נער אוטיסט בשירותים של בית הספר

שישה נערים ממקיף ט' באשדוד נחקרו במשטרה והושעו מהלימודים לאחר שהתעללו בנער בן גילם מכיתת התקשורת, על הרצף. אמו של הילד: "זו טראומה לכל החיים"
ראשיחדשותכתב אישום: "היכה ילד אוטיסט בכפות ידיו עד שנעשו אדומות"

כתב אישום: “היכה ילד אוטיסט בכפות ידיו עד שנעשו אדומות”

חנוך בניש, גנן מראשל"צ, מואשם כי תקף באלימות 5 ילדים על הרצף האוטיסטי. עורכת דינו: "מאז האירוע נפשו לא יודעת מנוח"

צילום אילוסטרציה: ביגסטוק

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד הגנן חנוך בניש (56) מחולון. זאת לאחר שבניש הודה כי תקף חמישה ילדים על הרצף האוטיסטי בגילאי 4-6 בגן לחינוך מיוחד בראשון לציון.

בניש עבד במשך חודשיים וחצי בגן, במהלך שנה שעברה. במשך חודש וחצי, כך לפי כתב האישום, הוא תקף באלימות את הילדים ב-10 אישומים שונים. בין היתר, הגנן משך לאחור את ראשו של אחד הילדים, הושיב ילדים בחוזקה בכיסא ומנע מהם בגופו תזוזה. במקרה נוסף, בניש תפס את אחד הילדים בחוזקה בידו והיכה את כפות ידיו עד שנעשו אדומות.

לבניש יוחסו עבירות של תקיפת קטין חסר ישע ותקיפת סתם. לאחרונה קיבל בית המשפט את בקשת הפרקליטות להסיר את צו איסור הפרסום בתיק. כתב האישום הוגש במסגרת הסדר טיעון. לפי ההסדר, הנאשם יישלח לתסקיר שירות מבחן.

עו”ד מעיין חיימוביץ, המייצגת את בניש, מסרה: “הנאשם הודה והורשע בכתב אישום מתוקן. המדובר באדם בעל 30 שנות ניסיון בחינוך, שזוהי לו המעידה הראשונה והיחידה בקריירה מפוארת. מאז האירוע נפשו אינה יודעת מנוח, והוא מכה על חטא בכל יום מחדש”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות