נושאים קשורים

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"



הרגע הזה בו נהג אוטובוס הפך אותי לנכת גפיים

יוספה גיל נפלה באוטובוס לאחר שהנהג האיץ מהר מדי – ובתוך 30 שניות הפכה לאישה עם מוגבלות וחייה השתנו. בטור מיוחד ל"שווים" היא כותבת על הכעס והתסכול, כשהפכה מאדם עצמאי ליצור רואה ואינו נראה
ראשינכותפרס מפעל חיים של אגודת העיתונאים למשה נוסבאום

פרס מפעל חיים של אגודת העיתונאים למשה נוסבאום

כתב המשטרה של חדשות 12, שמתמודד בשנה האחרונה עם מחלת ה-ALS, אמר בתגובה: "ככל שזה תלוי בי – ה'מפעל' הזה ממשיך לעבוד"

“שמח ומודה על הפרס”. משה נוסבאום, כתב המשטרה של חדשות 12

אגודת העיתונאים החליטה להעניק השנה פרס מפעל חיים לכתב המשטרה הוותיק של חדשות 12 משה נוסבאום, המתמודד עם מחלת ה-ALS.

פרס מפעל החיים, שיוענק בכנס אילת לעיתונות שיתקיים ב-13.11, יינתן גם לכתבת המשפט הוותיקה של “ידיעות אחרונות” טובה צימוקי.

נוסבאום הוא אחד העיתונאים הוותיקים והבולטים בטלוויזיה הישראלית. את דרכו העיתונאית הוא החל בשידורי הרדיו בקול ישראל, והצטרף אל חברת החדשות בראשית ימי ערוץ 2. הוא סיקר לאורך השנים את החקירות הרגישות ביותר שניהלה המשטרה, חשף את זהותו של יגאל עמיר כמתנקש בחייו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, פירסם הקלטת שיחה עם דניאל מעוז שנעצר בחשד לרצח הוריו ותמיד הקפיד על נוכחות בשטח. נוסבאום הוא העיתונאי שסיקר הכי הרבה פיגועי טרור, ואף נפגע בעצמו מהשלכת בקבוק תבערה ברמאללה במהלך האינתיפאדה הראשונה.

צימוקי, חברת מערכת “ידיעות אחרונות” משנת 1993, משמשת ככתבת וכפרשנית ותיקה לענייני משפט. בין היתר חשפה צימוקי את מינויה המסתמן של עורכת הדין גלי בהרב-מיארה לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה.

יו”ר אגודת העיתונאים רותם אברוצקי בירך את נוסבאום: “גם בגיל 68, אחרי שחשף בפני חבריו לעבודה בחברת החדשות כי חלה, הוא ממשיך לשדר מהשטח ולפרשן מהאולפן ומהווה משל ומופת לדור הצעיר של העיתונאים בישראל”.

נוסבאום עצמו מסר: “האהבה לתחום הסיקור שלי, הגיבוי והסיוע של חבריי בחדשות 12 ומעל הכל – התמיכה והרוח הגבית של משפחתי – רק עם אלה אפשר להגיע למקום הזה שבו אני נמצא כעת. אני שמח ומודה על הפרס, וככל שזה תלוי בי – ה’מפעל’ הזה ממשיך לעבוד”.

העיתונאית טובה צימוקי מסרה: “לכבוד הוא לי לסקר את מערכת המשפט שעברה תמורות רבות ברבות השנים ומשמשת אבן יסוד בדמוקרטיה שלנו. אני מודה לבית ‘ידיעות אחרונות’ המהווה עבורי בית מקצועי וחופשי ולאגודת העיתונאים על הבחירה בי לפרס מפעל חיים”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות