נושאים קשורים

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"



הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"
ראשיחדשותהלך לעולמו כוכב היוטיוב קינן קיהייל, שהיווה השראה לרבים

הלך לעולמו כוכב היוטיוב קינן קיהייל, שהיווה השראה לרבים

קייהיל התפרסם בזכות סרטוני הליפסינק שלו, ושיתף פעולה עם כוכבי ענק כמו ג'ימי קימל וג'סטין ביבר. הוא התמודד עם תסמונת נדירה, ונפטר במהלך ניתוח לב פתוח

קינן קייהיל. צילום מתוך ערוץ היוטיוב שלו
קינן קייהיל. צילום מתוך ערוץ היוטיוב שלו


קינן קייהיל, יוטיובר ויוצר, הלך לעולמו בשבוע שעבר בגיל 27 במהלך ניתוח לב פתוח. קייהיל צבר ב-12 השנים האחרונות מאות מיליוני צפיות לסרטוני ליפסינק שביצע לשירים מוכרים.

הביצועים הצנועים, שצולמו במצלמת רשת פשוטה בחד השינה שלו, משכו את תשומת לבם אמנים מפורסמים כמו ג’ימי קימל, ג’ניפר אניסטון, ג’סטין ביבר, פיפטי סנט, קייטי פרי ועוד ששיתפו איתו פעולה. ככל שהתפרסם, יותר ויותר אמנים התארחו בערוץ היוטיוב שלו וביצעו איתו את השירים. קייהיל הופיע גם בקליפ של שרה בארילס עבור “Uncharted” לצד אדם לוין, פארל וויליאמס וג’וש גרובן.

קייהיל נולד עם Maroteaux-Lamy, מחלה תורשתית הנגרמת על ידי מחסור באנזים שאחראי לפירוק של מולקולות סוכר גדולות. המחלה מתבטאת בהצטברות כימיכלים בליזוזומים של תאים, וכך נוצרת אגירה ליזוזומלית, שפוגעת בתאי הגוף. לילדים הלוקים בתסמונת יש ספקטרום משתנה של תסמינים חמורים המופיעים בגיל מוקדם, ובהם סיבוכים נוירולוגיים, קרניות עכורות, חירשות, מחלות לב ועוד.

קייהיל אובחן בגיל שנה עם המחלה, עבר השתלת מח עצם כשנה לאחר מכן, ולאורך השנים עבר ניתוחים נוספים. לפני כשלושה שבועות פירסם קייהיל הודעה ברשתות החברתיות, לפיה הוא עומד לעבור ניתוח לב פתוח, וביקש שיאחלו לו בהצלחה, אבל לא שרד אותו.

מעבר לביצועי הליפסינק, קייהיל יצר מוזיקה מקורית שאותה פרסם בערוץ שלו. “קינן מהווה השראה ובואו נחגוג את חייו ונזכור את כל התכנים שהוא יצר, אמנים שאיתם שיתף פעולה, מוזיקה שהוא הפיק והאהבה שהייתה לו לכל מי שתמך בו לאורך השנים”, נכתב בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו ביום שישי, ונכתב כי המשפחה הקימה חשבון GoFundMe כדי לסייע בכיסוי עלויות הלוויה.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות