נושאים קשורים

“אין צוות חינוכי בשעות אחה”צ, הבן שלי חווה רגרסיה”

גן התקשורת "אייל" ברעננה נמצא בחוסר יציבות כבר שנה. הסיבה: ארבע נשות צוות יצאו לחופשת לידה, ללא תחליף הולם. האימהות פנו לעירייה: מפסידות שעות עבודה, והילדים סובלים

המדינה לא מאשרת הסעה – ופעוט מונשם נוסע למעון באוטובוס ציבורי

בחצי השנה האחרונה אימו של שחר (שם בדוי) בן השנתיים מנהלת מאבק מול הרשויות לקבלת הסעה שמותאמת למצבו הסיעודי. במקום לספק פתרונות - הן מגלגלות אחריות

אפקט המלחמה: יותר מחצי מיליון ישראלים יזדקקו לטיפול נפשי

גורמי המקצוע בתחום בריאות הנפש הזהירו בוועדת הבריאות של הכנסת: "רופאים צעירים בורחים מהמערכת הציבורית בגלל תנאי העבודה הקשים"

הכנסת דנה בהגדלת הקצבה לחטופים ששבו מהשבי

לפי ההצעה שנדונה בוועדת הרווחה, הקצבה תוכפל ל-2,600 שקלים ופדויי השבי יקבלו אוטומטית הכרה של 50% בשל הפרעת פוסט טראומה



ג’ון מקפאל רוצה להיות הפארא-אסטרונאוט הראשון בעולם

ספורטאי העבר קטוע הרגל יצא למסע אל הלא נודע – בדרך להיות האיש הראשון עם מוגבלות שטס לחלל. "אני רוצה להיות אסטרונאוט, ובמקרה יש לי גם מוגבלות פיזית. זה המסר שאני מנסה להעביר"
ראשיחדשותגאדג'ט חדש של לוריאל יעזור לנשים עם מוגבלות להתאפר

גאדג’ט חדש של לוריאל יעזור לנשים עם מוגבלות להתאפר

ידית עם חיישנים חכמים תעזור לייצב שפתונים, ובהמשך כלי איפור נוספים – כדי שכל אחת תוכל להתאפר בקלות ולהימנע ממריחות

אישה מתאפרת עם HAPTA. צילום - L'Oreal
אישה מתאפרת עם HAPTA. צילום – L’Oreal

ענקית הקוסמטיקה הצרפתית לוראל (L’Oréal), הציגה את “הפטה” (Hapta) – גאדג’ט שיסייע לנשים וגברים עם מוגבלות בתנועות הידיים להתאפר בקלות. מדובר בידית עליה מורכב השפתון (בשלב הזה), והיא כוללת מנועים וחיישנים שמייצבים אותה בשביל לפצות על רעידות או מוגבלות בתנועת היד – מה שיאפשר גם להימנע ממריחות לא רצויות.

כדי שהשימוש יהיה קל, כלי האיפור נצמד למכשיר באמצעות מגנט ומאפשר סיבוב של 360 מעלות. הסוללה, מבטיחים בלוריאל, אמורה להספיק שימוש רצוף של כשעה. החברה הציגה את “הפטה” בתערוכת האלקטרוניקה CES שנערכה בלאס וגאס וננעלה בתחילת השבוע, ומסרה כי הפיתוח נעשה בשיתוף עם Verily, חברה-אחות של גוגל.

“לפי ההערכות, אחד מכל עשרה אנשים בארה”ב מתמודד עם קשיים במוטוריקה עדינה ומגבלה בתנועות הידיים. רבים מאיתנו מכירים מישהו או מישהי שמתמודד עם האתגר הזה”, אומר גייב בלוש, סגן הנשיא של החממה הטכנולוגית של לוריאל. “חשבנו במשך זמן רב איך להיעזר בטכנולוגיה, במטרה לספק מענה לצורכי הטיפוח של אנשים עם מוגבלות בתנועת הידיים והזרועות”.

“השימושיות הראשונית של המכשיר היא לסייע במריחת שפתון”, מסביר בלוש. “המטרה היא שבסופו של דבר המשתמשים יוכלו להתאים כל שפתון למכשיר, ואף להרחיב את השימוש ליישומי איפור אחרים, כגון מריחת בסיס, סומק ומסקרה”. לוריאל צפויה להציע את הפטה בחנויות בסוף השנה, במחיר של בין 150 ל-200 דולר.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות