נושאים קשורים

נפגעתם במלחמה? הכשרות בהייטק מחכות לכם בעלות סמלית בלבד

מפעל הפיס, איכילוב, סיסקו וחברות מובילות נוספות משיקים קורסים טכנולוגיים לנפגעי "חרבות ברזל" במסגרת פרויקט "שווים בתעסוקה". כל הפרטים בכתבה

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש

ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"
הסתדרות 480-100

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותמאות רצים עם מוגבלות ישתתפו השנה במרוץ "איתן"

מאות רצים עם מוגבלות ישתתפו השנה במרוץ “איתן”

המרוץ ייערך בשישי הבא בתל אביב, לקראת יום האוטיזם ב-2 באפריל

משתתפים במרוץ “איתן” בשנה שעברה. 2,500 איש ירוצו במספר מקצים

2,500 אנשים צפויים להשתתף ביום שישי הבא (31.3) במרוץ “איתן” בתל אביב, מתוכם כ-500 רצים עם מוגבלויות.

המרוץ מתקיים לרגל יום המודעות לאוטיזם שיצוין ב-2 באפריל, יהיו בו מספר מקצים בכמה דרגות קושי (החל מ-3 קילומטר). מאחורי המיזם עומדים עמותת “איתן”, עיריית תל אביב ובית ההשקעות “מור”. הוא יתחיל במתחם ולודרום בתל אביב בשעה 07:00 ויסתיים בגני יהושע בשעות הצהריים.

אסף רווה (23), שנמצא על הרצף האוטיסטי, מתאמן כבר כמעט שלוש שנים ב”איתן”, אחרי שהגיע לשיעור ניסיון והתאהב בתחום. אחרי שהתאמן מספר פעמים, המאמנים ב”איתן” ראו שיש לו פוטנציאל גם להפוך למאמן, והוא החליט לקחת את עצתם ונרשם לקורס הסמכה למאמני ריצה. “הם אמרו לי שמכל המאמנים שיש להם בארגון, הגישה שלי לאנשים עם מוגבלות היא טובה משל כולם”, הוא מספר.

הקבוצה איתה מתאמן אסף כוללת עשרה אנשים עם מוגבלויות. “יש כאלה שיש להם אוטיזם, יש אנשים שמוגבלים בתנועות גוף, ויש כאלה שלא מדברים”, מספר אסף.

בתקופת הקורונה, כשלא היה אפשר לצאת מהבית, “איתן” ערכו אימונים בזום ושם אסף הכיר את שני בכר (38) והשניים הפכו לבני זוג. “הכרתי את שני בזום כשבאחד האימונים היא הייתה אחרי דייט לא מוצלח. היא ראתה אותי, פנתה אליי אחרי זה בפייסבוק ויצאנו לדייט ומשם הכל היסטוריה”, הוא משחזר בהתרגשות.

שני ואסף. הכירו בזום והתאהבו

שני ואסף כיום גרים בקהילה של “אגודת ניצן” ועובדים שניהם ב”סופר פארם”, בסניפים שונים, כאשר אסף התחיל בתור עוזר רוקח וכיום הוא קופאי ראשי. שני היא סדרנית. השנה ישתתפו שניהם במרוץ ביחד. שני אומרת שגם היא חולמת להיות מאמנת. “אני רוצה בשנים הבאות ללוות אנשים כמו שליוו ומלווים אותי עד היום”, סיכמה.

לאתר המרוץ הקליקו כאן

יליד 1998, רווק. נולד עם חולשה בפלג גוף שמאל. כותב מגיל 14 סדרות. משחק טניס כיסאות גלגלים באופן תחרותי

כתבות אחרונות