נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות



“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאוטיזםכתב "שווים" ג'וש ארונסון זכה בפרס על סיקור איכותי

כתב “שווים” ג’וש ארונסון זכה בפרס על סיקור איכותי

ציון לשבח ניתן לעיתונאי על עבודתו המסורה להבאת סיפוריהם של יהודים ברחבי העולם. לדברי מעניקי הפרס, בעבודתו העיתונאית תרם לקשר החשוב של יהודים רבים עם ישראל

ג'וש ארונסון. צילום עצמי
ג’וש ארונסון. צילום עצמי

כתב אתר “שווים” ו”מעריב”, ג’וש ארונסון, זכה בציון לשבח בסיקור התפוצות בתקשורת מטעם המרכז העולמי “בני ברית” לשנת 2023. ארונסון מתגורר עם אשתו במנצ’סטר, אנגליה, וחי עם אוטיזם. הוא בין העיתונאים האוטיסטים הראשונים בארץ.

הפרס היוקרתי ניתן לארונסון ולכתב נוסף בשם יהודה גרוס, על סיקור בסדרת כתבות של קהילות יהודיות בארה”ב, פולין, אוקראינה, בריטניה וקירגיסטן.

פרס יוקרתי על סיקור איכותי

מזה 30 שנה, הפרס לעיתונות של “בני ברית” נחשב למוביל בתחום יהדות התפוצות ויחסי ישראל עם העולם היהודי בגולה. הפרס מוענק לעוסקים במלאכה בשלל כלי התקשורת השונים, לרבות התקשורת הכתובה, המשודרת והאינטרנטית.

הפרס נועד להדגיש את החשיבות הרבה שיש לתקשורת ולסיקור איכותי של יהודים ברחבי העולם לחיזוק הקשר בינם לבין ישראל.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות