נושאים קשורים

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג

ליהנות מהים כמו כולם: תכירו את “חוף האוטיסטים” החדש

בשבוע שעבר הוקם בחוף אכדיה צפון בהרצליה מתחם מונגש לאנשים עם מוגבלויות בלתי נראות. במקום יש לוח תקשורת ויחולקו גם צמידי זיהוי

כשטיילור סוויפט משתפת באובדנות שלה, היא מצילה חיים

באלבום החדש שלה, "מחלקת המשוררים המעונים", הזמרת המצליחה בעולם כבר לא מסתירה כלום. אמיר שטיין, מעריץ ותיק, האזין, הזדהה והתרגש

נזרקתי השבוע כי אני “עושה סרטים”, אבל לא כל בחורה ככה?

עזבו את זה שאני עם הפרעת אישיות גבולית והתגובות שלי תמיד דרמטיות מהממוצע, אבל מה, לא כל אחת הייתה שמה לו ברקס? הטור של רננה אורן



עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויותספורט נכים, גרפיטי ומטס חגיגי: הפנינג מיוחד בנמל ת"א

ספורט נכים, גרפיטי ומטס חגיגי: הפנינג מיוחד בנמל ת”א

זו השנה התשיעית ברציפות ש"להרגיש נגישות" פותח את שעריו לציבור הרחב, כדי לאפשר לכולם להכיר את עולמם של אנשים עם מוגבלות

הפנינג "להרגיש נגישות". צילום: גיא טייב
הפנינג “להרגיש נגישות”. צילום: גיא טייב

בפעם התשיעית ברציפות: הפנינג “להרגיש נגישות” 2023 יתקיים ביום שישי הבא (12.5.23) בנמל תל אביב, בשנה ה-24 להקמתה של עמותת נגישות ישראל. מדובר על האירוע הגדול ביותר של העמותה הפועלת למען קידום והעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות. האירוע פתוח ללא תשלום לציבור הרחב.

בין התחנות החווייתית השונות בהפנינג יופיעו משחקי ראווה בספורט נכים לקידום המודעות החיובית לנגישות (כדורסל כיסאות גלגלים, טניס בכיסאות גלגלים, כדור שער, אופני ידיים, אופני טנדם, מסלול מכשולים לכיסא גלגלים).

בנוסף, יוקמו עמדות ליצירת גרפיטי צבעוני ללא שימוש בידיים, היכרות עם שפת הסימנים וחשיפה לעולם החירשים ועוד. בהמשך יתקיים משט מפרשיות ויאכטות מול הנמל, ומטס הזדהות של מטוסים קלים ומסוקים לאורך החוף, בהשתתפות טייסים וילדים עם מוגבלויות.

כמדי שנה, האירוע יפגיש את הקהל הרחב עם אנשים עם מוגבלויות שונות, ויחשוף אותם להתמודדות היומיומית של כמיליון ושש מאות אלף ישראלים. האירוע מתקיים בשיתוף עיריית תל אביב, משרד התרבות והספורט, ההתאחדות לספורט נכים, הוועד הפראלימפי בישראל, וארגון נכי צה”ל.

יובל וגנר, יו”ר נגישות ישראל אמר לקראת האירוע: “אחד מתחומי הפעילות החשובים של נגישות ישראל זה קידום המודעות לחשיבות נושא הנגישות ושינוי עמדות. מדובר באירוע ייחודי מסוגו בעולם, שמייצר חוויה התנסותית והכרות עם אנשים עם מוגבלות בצורה נעימה ואפקטיבית. זה אירוע ערכי חינוכי חברתי שפשוט חובה לכולם ובמיוחד להורים וילדים וסבים וסבתות ונכדיהם. מחכים לכם בנמל”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות