נושאים קשורים

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג

ליהנות מהים כמו כולם: תכירו את “חוף האוטיסטים” החדש

בשבוע שעבר הוקם בחוף אכדיה צפון בהרצליה מתחם מונגש לאנשים עם מוגבלויות בלתי נראות. במקום יש לוח תקשורת ויחולקו גם צמידי זיהוי

כשטיילור סוויפט משתפת באובדנות שלה, היא מצילה חיים

באלבום החדש שלה, "מחלקת המשוררים המעונים", הזמרת המצליחה בעולם כבר לא מסתירה כלום. אמיר שטיין, מעריץ ותיק, האזין, הזדהה והתרגש
הסתדרות 480-100

נזרקתי השבוע כי אני “עושה סרטים”, אבל לא כל בחורה ככה?

עזבו את זה שאני עם הפרעת אישיות גבולית והתגובות שלי תמיד דרמטיות מהממוצע, אבל מה, לא כל אחת הייתה שמה לו ברקס? הטור של רננה אורן
ראשיחדשות"שילב" מציגה: קולקציית בגדים נגישה וקלה ללבישה

“שילב” מציגה: קולקציית בגדים נגישה וקלה ללבישה

"easy to wear", קולקציית הבגדים החדשה, מתאימה לילדים עם מוגבלויות וגם ללא. שותפה בפרויקט: מרפאה בעיסוק שהיא גם סטייליסטית אישית

הקולקציה הנגישה של “שילב”. צילומים: גלי פלג

תכירו את “easy to wear”, קולקציית בגדים נגישה וקלה ללבישה שהושקה בימים האחרונים על ידי רשת “שילב”. לדברי החברה, “מדובר במהלך פורץ דרך שנותן מענה אמיתי, נגיש, איכותי ואופנתי לתינוקות ולילדים עם מוגבלויות מגילאי 0-3 ועד לחמש שנים”.

הקולקציה החדשה פותחה על ידי “שילב” ועינת דותן זך, שותפה בפרויקט, יועצת נגישות אופנה ומרפאה בעיסוק, שהיא גם סטייליסטית אישית, בשיתוף משפחות וילדים עם מוגבלויות. “מדובר באופנה מכלילה”, מסבירים בחברה, “שלא ייחודית רק לילדים עם מוגבלויות. גם ילדים ללא מוגבלויות יוכלו לרכוש את הבגדים השונים במחירים שווים”.

**************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova

**************

צוות “שילב” ודותן זך עבדו על הפרויקט במשך כשנה. “אני שמחה שהוא יוצא עכשיו לאור”, אמרה יועצת נגישות האופנה ל”שווים”. “היה מאוד חשוב לנו כבר בהתחלה לעבוד עם מיטב מאוכלוסיית הילדים עם מוגבלות בישראל, עם לקויות שונות, ולדבר עם המשפחות עצמן שמתמודדות עם אתגר הלבישה מדי יום. לא רצינו לדבר מעל הראש של הילדים.

אלה מדגמנת טי שירט נגישה של “שילב”. צילום: גלי פלג

“יש הרבה חברות שמנסות להיות מכילות ונגישות”, המשיכה דותן זך, “אבל כאן ב’שילב’ כל הארגון עבר תהליך. יש פה חזון פורץ דרך עבור פיתוח אופנה בגישה מכלילה בעולם אופנת התינוקות והילדים הישראלי. כולי תקווה שקולה של אוכלוסייה רחבה של אנשים המתמודדים עם אתגרים בלבוש יקבל מענה מהיר בכל עולם האופנה שלנו”. 

הקולקציה מיועדת גם לילדים עם מוגבלות זמנית, כמו גבס על אחד מהגפיים, וגם עם מוגבלות קבועה כמו שיתוק מוחין, לקות שמיעה או ראייה, רגישות תחושתית וגם צורך ייחודי באביזר רפואי, כמו גסטרוסטום (כפתור הזנה). המטרה שלה היא לעודד תפקוד עצמאי, תוך מתן אפשרויות לבוש אופנתיות ופונקציונליות.

חמישה דגמים כלולים בקולקציה: שני אוברולים, מכנסיים, חולצה, בגד גוף ומרחיב מכנסיים, שמוצגים במגוון צבעים ועשויים 100% כותנה. ייחודיותם באה לידי ביטוי בהתאמות קטנות אך משמעותיות: תוויות הבגד נתלשות בקלות, תפרים שטוחים (מתאימים לילדים עם רגישות תחושתית) ולחצנים, שממוקמים לכל אורך הבגד ומאפשרים לבישה קלה ונוחה.

טי שירט קלה ללבישה. צילום: גלי פלג

הבגד נפתח למצב שטוח ואין צורך בכיפוף אחד הגפיים או העברת הראש דרך פתח ייעודי. בנוסף, הלחצנים ממוקמים על פס ייעודי שמונע את מגע הלחצן עם העור. לחצנית זהב לסגירה רציפה וקלה מורה על סדר סגירת הלחצנים. כמו כן, פתיחת רוכסן קלה לכל אורך הבגד וכיס ייחודי המאפשר גישה לאביזר רפואי.

“כרשת המובילה את תחום התינוקות והילדים בישראל יש לנו הזכות והחובה להכיל ולהיות הבית של כל המשפחות בישראל”, אומר רוני דוהן, מנכ”ל “שילב”. “אני גאה בחברה על הבחירה האמיצה לא להסתפק רק בהשקת הקולקציה, אלא לספר את הסיפור של המשפחות והילדים עם המוגבלות, ובכך להעביר את המסר שהם חלק בלתי נפרד מהחברה ומחיי היומיום של כולנו”.

לפני כמה ימים עלה לרשתות החברתיות קמפיין השקת הקולקציה “easy to wear easy to care”, בו מככבים ילדים עם מוגבלויות ומשפחותיהם שלקחו חלק בפיתוח הקולקציה.

סרטון הקולקציה החדשה

לפרטים נוספים: https://www.shilav.co.il/fashion-clothing/cat?category_id=613ee943c818c50008792515

**************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova

**************

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות