נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות



“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותילדים עם מוגבלויותצפירת הרגעה: נפתר משבר ההסעות בחינוך המיוחד

צפירת הרגעה: נפתר משבר ההסעות בחינוך המיוחד

משרד האוצר הסכים להגדיל את התקציב – ושנת הלימודים צפויה להיפתח כרגיל ב-1 בספטמבר

אוטובוס נגיש
הגיעו להסכמות לגבי השנה. אוטובוס הסעות נגיש

מסתמן פתרון למשבר ההסעות בחינוך המיוחד: חברות ההסעה יקבלו פיצוי על ההתייקרויות בתקופה האחרונה ויתנהל מו”מ לגבי העתיד. כך קבע היום (ג’) יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח”כ דוד ביטן, בדיון שהתקיים בנושא. לפיכך, נראה כי שנת הלימודים הבאה תיפתח כסדרה וההסעות יופעלו כמתוכנן.

מנכ”ל משרד החינוך, אסף צלאל, מסר במהלך הדיון כי הצדדים הגיעו לסיכום לפיו תינתן תמיכה חד פעמית של משרד האוצר, בשל ההתייקרויות. הוא ציין כי נערכה פגישה עם נציגי המסיעים, והסיכום מקובל על הצדדים. עוד הוסיף צלאל כי הסכום יועבר לרשויות המקומיות – ודרכן יקבלו חברות ההסעה את הפיצוי.

סמנכ”לית מרכז השלטון המקומי, מיכל מנקס, מסרה כי הסיכום מקובל כפיצוי חד פעמי, אך צריך עדיין לפתור את הבעיה הכללית של ההתייקרויות בעקבות עליית המדד ושחיקת התשלום שמקבלות הרשויות.

מנכ”ל ארגון חברות ההסעה, דודי גיל, הסכים איתה והדגיש כי יש למצוא פתרון קבוע ולא רק זמני, “כדי שלא נחזור לפה כל שנה”.

היו”ר ביטן קרא לצדדים לנהל משא ומתן לפתרון בעיית ההתייקרויות העתידיות. “נכנס ישיבה בעוד חצי שנה ואני מקווה שבינתיים תהיה התקדמות”, סיכם.

חה"כ דוד ביטן, יו"ר ועדת הכלכלה. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
ח”כ דוד ביטן, יו”ר ועדת הכלכלה. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות