נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיבריאותמיהם בתי החולים המצטיינים במדינה? הרשימה המלאה

מיהם בתי החולים המצטיינים במדינה? הרשימה המלאה

משרד הבריאות מפרסם דוח מקיף המדרג את כלל בתי החולים השונים בארץ, על פי קטגוריות הטיפול. שר הבריאות: "בדקנו לעומק נושאים בוערים"

בית חולים (אילוסטרציה). צילום: Canva
בית חולים (אילוסטרציה). צילום: Canva

מי בית החולים המצטיין באיכות הטיפול? דוח חדש שמפרסם משרד הבריאות משקף את איכות הטיפולים הניתנים בכל בתי החולים בישראל בעשור האחרון (2022-2013). הדוח סוקר את בתי החולים הכלליים, הגריאטריים, מרכזי בריאות הנפש, טיפות החלב וכן שירותי החירום, לרבות מד”א וחברות האמבולנסים.

הדוח סוקר כ-75 מדדים במסגרות טיפול שונות: אירועים לבביים, מניעת זיהומים, אלימות, סוכרת, זמני הגעה למיון, סוגיות כאב, הרדמה והנשמה, דיכאון, גדילה, התפתחות הילד ועוד. “השנה נקט משרד הבריאות בצעדים משמעותיים לשיפור איכות שירותי הבריאות. פעילות ממשית נעשית גם בתחום בטיחות המטופל על ידי ביצוע סקרים ומבדקים שחוקרים לעומק נושאים בוערים”, אומר שר הבריאות משה ארבל בעקבות פרסום הדוח.

מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, מוסיף: “על ידי מתן משקל לקול המטופל ניתן יהיה ללמוד על ההשפעה של התערבויות וטיפולים, על תוצאות הטיפול ועל רווחת המטופל מנקודת ראותו. מתמונת המדדים מתחדד גם הצורך לחבר את עולם המדדים בקהילה לתוכנית הלאומית למדדי איכות. ריכוז מדדי האיכות בכל שרשרת הטיפול, וניהולם ברמה הלאומית, תביא ליצירת תמונה כוללת שתאפשר שיפור באיכות הטיפול”.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


מרכזי בריאות הנפש

בית החולים לבריאות הנפש בבאר שבע הוא בית החולים המצטיין במדד איכות הטיפול עם ציון 10. אחריו בסדר יורד: באר יעקב-נס ציונה, שלוותה, לב השרון, גהה ושער מנשה. במקומות האחרונים נמצאים בתי החולים מעלה הכרמל ומזור עם ציון של 7.4 מתוך 10.

בתי החולים הגריאטריים

בית רבקה של כללית בפתח תקווה יחד עם המרכז הרפואי הרצוג בירושלים, רעות תל אביב ומר”ג פרדס חנה הם המצטיינים במדד. לאחר מכן, שיבא, פלימן, נהריה, מר”ג “דורות” נתניה, הרצפלד, המרכזי בעמק, בית הדר אשדוד, שמואל הרופא, הצפון פוריה, בית לווינשטיין ובית בלב בת ים. במקומות האחרונים נמצאים בתי החולים נוה עמית ברחובות, בית בלב המבריא כפר סבא ועמל טבריה.

בתי החולים הכלליים

בית החולים שיבא הוא בית החולים המצטיין במדד איכות הטיפול עם ציון 10. יחד איתו הדסה הר הצופים, הדסה עין כרם, הכרמל, המרכזי בעמק, לניאדו, המרכז הרפואי על שם רבין-בלינסון ובית החולים זיו בצפת.

לאחר מכן, שערי צדק, המרכז הרפואי סוראסקי-איכילוב, וולפסון, השרון, הלל יפה, אסותא אשדוד, קפלן, רמב”ם, פוריה, נהריה, מאיר, הסקוטי ובני ציון. במקומות האחרונים נמצאים בתי החולים ברזילי באשקלון ומעייני הישועה בבני ברק.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות