נושאים קשורים

“בזכות הקורס הזה נוכל להשפיע בתקשורת”

14 משתתפים עם מוגבלויות הצטרפו למחזור השני של קורס הסושיאל המיוחד של "ישראל בידור". פעיל ההסברה יוסף חדאד הרצה בפני החניכים: "המוגבלות היא רק הכותרת"

משלחת של אנשים עם מוגבלות תשתתף ב”מצעד החיים” באושוויץ

קבוצת עובדים של חברת "המשקם" יצאה לפולין כדי להשתתף בטקס העוצמתי, המתבצע בהליכה ממחנה ההשמדה הידוע לשמצה – לבירקנאו. "חוויה מעצימה ומרגשת"

כתב אישום: ארבעה ביצעו עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

נגד שלושה קטינים ובגיר משועפאט הוגשה הצהרת תובע, לאחר שנחשדו כי אנסו צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים בביתה בירושלים. "מקרה מזעזע שלא נתקלנו בכמותו זמן רב"

הערב: טקס יום השואה לזכר הקורבנות “המיוחדים”

הטקס, שיועבר בשידור חי, יתמקד בזכרם של נספים עם צרכים מיוחדים, שממעטים לדבר עליהם. בין השאר יסופר סיפורו של סאלי ביין, "יאנוש קורצ'ק של אנשים עם מוגבלויות"



הרגע הזה בו נהג אוטובוס הפך אותי לנכת גפיים

יוספה גיל נפלה באוטובוס לאחר שהנהג האיץ מהר מדי – ובתוך 30 שניות הפכה לאישה עם מוגבלות וחייה השתנו. בטור מיוחד ל"שווים" היא כותבת על הכעס והתסכול, כשהפכה מאדם עצמאי ליצור רואה ואינו נראה
ראשיחדשותבן 30 הצית עצמו; הגיש בעבר בקשה להכרה כהלום קרב

בן 30 הצית עצמו; הגיש בעבר בקשה להכרה כהלום קרב

הובהל לבית החולים "שיבא" כשהוא במצב קשה, שם הוא מטופל בחדר ההלם של המרכז הלאומי לכוויות. משרד הביטחון: "למצבו הנפשי אין קשר לשירותו הצבאי"

ניידת מד"א (אילוסטרציה). צילום: אפי אליאן
ניידת מד”א (אילוסטרציה). צילום: אפי אליאן

גבר כבן 30 מנתניה הצית את עצמו בביתו, ופונה לבית החולים שיבא תל השומר במצב קשה, כשהוא סובל מכוויות חמורות בכל חלקי גופו. מבית החולים נמסר לפני זמן קצר כי הוא טופל בחדר הלם על ידי צוותים רפואיים במרכז הלאומי לכוויות.

נזכיר כי היום (ה-1/8) מצוינות 9 שנים בדיוק לאירוע חטיפתו של קצין גבעתי סגן הדר גולדין ז”ל בפעילות מבצעית לתקיפת מנהור של ארגון הטרור חמאס סמוך לעיר רפיח. גופתו של גולדין עדיין מוחזקות בשבי החמאס.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


ממשרד הביטחון נמסר: “מבדיקה ראשונית עולה כי האיש שירת בצה”ל בשנים 2008-2011. פנייתו להכרה בו כנכה צה”ל נבחנה לעומק ונדחתה לאחר שאובחן כסובל ממחלת נפש, שאינה פוסט טראומה ואינה קשורה לשירותו הצבאי”.

כזכור, בחודש אפריל 2021 הצית את עצמו לוחם גולני לשעבר, איציק סעידיאן, במחאה על היחס הבעייתי שקיבל ממשרד הביטחון בעת טיפול בתביעת ההכרה שלו כנכה צה”ל עם פוסט טראומה. סעידיאן, שלחם במבצע “צוק איתן” ברצועת עזה, נמצא מאז בהליך שיקום ומוביל מאבק חברתי להעלאת המודעות לנכי צה”ל מתמודדי נפש ואחרים.

האזינו לפרק הפודקאסט “זה בנפשנו” של “שווים” בו התארח איציק סעידיאן

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות