נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
הסתדרות 480-100

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותמהערב: פסטיבל תיאטרון בשטח בית חולים פסיכיאטרי

מהערב: פסטיבל תיאטרון בשטח בית חולים פסיכיאטרי

פסטיבל 360 מעלות לתיאטרון במרחב מתקיים בכפר שאול בירושלים ויימשך עד יום חמישי. כולם מוזמנים, ילדים נכנסים בחינם. המטופלים - שותפים להפקות

פסטיבל 360 מעלות בירושלים בשנה שעברה. צילום: הדס תדהר

הערב ייפתח בירושלים, זו השנה השמינית, פסטיבל 360 מעלות לתיאטרון במרחב. הפסטיבל יימשך שלושה ימים (שלישי עד חמישי, 3.8-1.8) ומארגניו מדגישים כי הוא מיועד למבוגרים ולילדים, והכניסה לילדים חופשית.

מאחורי הפסטיבל עומדים עיריית ירושלים ותיאטרון “האיל המרקד”, והרעיון בבסיסו הוא להביא את חוויית התיאטרון למרחב הציבורי. עד יום חמישי יתקיימו במסגרתו כ-60 מופעים שונים ומגוונים, מופעי תיאטרון ייחודיים, מופעים מוזיקליים, וידאו ארט, תערוכה ועוד.

השנה מתארח הפסטיבל בין כותלי בית החולים הפסיכיאטרי כפר שאול, בזכות תמיכתם של עיריית ירושלים, הקרן לירושלים ומשרד התרבות. המופעים ייערכו בין סמטאות הכפר הציורי ההיסטורי ובנייניו הישנים והחדשים.

“הקהל שיגיע לכפר שאול צפוי לעבור חוויית תיאטרון חדש, מעמיק, מצחיק ומרחיב אופקים”, נמסר מהפקת הפסטיבל, “ביחד עם המטופלים המאושפזים בבית החולים, אשר נבצר מהם לצפות בהצגות במקומות אחרים. ההצגות שנבחרו להציג הן מקוריות ומביאות סיפור אנושי ואותנטי, השואב השראה מהמרחב ומהאנשים בו”.

כל אחד מהימים ייפתח בקבלת פנים של בובות ענקיות אמנותיות מחומרים טבעיים, אשר חלקן נוצרו בסדנה בהשתתפות המטופלים מכפר שאול. בנוסף, מנהל בית החולים ידריך סיורים היסטוריים ויספר אודות המקום, במטרה לאפשר מפגש ללא מחיצות, מלא חום, קסם ואהבה.

מעיריית ירושלים נמסר: “פסטיבל 360 מעלות הוא פסטיבל ייחודי, סוחף, מעניין ומרגש שהופך את רחובות ירושלים לבמה אחת גדולה. ירושלים מוכיחה כל פעם מחדש שהיא לב התרבות הישראלית ומלאה בקסם תרבותי מגוון. אנו מזמינים את תושבי העיר ומבקריה להגיע לפסטיבל ולחוות חוויה אמנותית, מרגשת ומופלאה”.

לעוד מידע ולהזמנת כרטיסים – הקליקו

***************
עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova
***************

ילדית 1974. באה מהבטן אל הבטן דרך הבטן-והבטן כמו השמש שורפת ומרפאה. חולה כרונית באנורקסיה ובולמיה. עבדה במעריב לנוער, מקומונים, ידיעות אחרונות, מעריב וגלובס וחברת ענני תקשורת. הוציאה שלושה ספרים: "אכולות", "יותר מכל" ו"גירת הגמל".

כתבות אחרונות