נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
הסתדרות 480-100

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיחדשותהמשטרה עצרה את רכזת ההסעות שהביעה תמיכה בחמאס

המשטרה עצרה את רכזת ההסעות שהביעה תמיכה בחמאס

כפי שנחשף ב"שווים": הרכזת, עובדת עיריית ירושלים, פרסמה באינסטגרם כי "7.10.2023 הוא היום הגדול בחיי הדור שלנו". מנכ"ל בצלמו: "מי שחובר לאויב בשעת מלחמה, חובה למצות עימו את חומרת הדין"

שוטרי מחוז ירושלים: צילום: דוברות המשטרה

המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש מורה בבית ספר במזרח ירושלים ורכזת הסעות ילדים בחשד לגילויי שבח, הסתה ודברי שנאה והזדהות עם ארגון טרור חמאס.

כפי שנחשף ב”שווים”, רכזת ההסעת היא אמירה סלמאן, עובדת החינוך המיוחד בעיריית ירושלים, תושבת שכונת בית צפאפה בעיר. סלמאן כתבה בסטורי באינסטגרם: “רשמית זה היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו – ה-7.10.23”. לפוסט לוותה תמונת דגל פלסטין. סלמאן היא עובדת עמותת “לביא” של עיריית ירושלים, הממונה בין השאר על ההסעות של תלמידי החינוך המיוחד בעיר. בעקבות הדברים הוגשה נגדה תלונה למשטרה ולעיריית ירושלים. בעירייה זימנו אותה לשימוע, ומשלא הגיעה אליו – הוחלט להפסיק את עבודתה.

סלמאן לא לבד. מאז תחילת המלחמה נעצרו ונחקרו במחוז ירושלים 40 חשודים בהסתה או תמיכה בטרור – מרביתם ברשתות החברתיות.

___________________

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova

___________________

המעצר אמש של שתי התושבות נעשה על ידי שוטרי מרחב קדם במחוז ירושלים. לאחר ניטור התכנים המסיתים ברשתות החברתיות, השוטרים איתרו את החשודות והן נעצרו והועברו לחקירה בתחנות המשטרה במרחב. מחקירתן של שתי החשודות עלה כי הן פרסמו מספר הודעות ברשתות החברתיות עם גילויי שמחה, הסתה ותמיכה בארגון טרור חמאס”.

“לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של מחוז ירושלים בגזרות השונות ובפרט בירושלים, המשטרה פועלת כל העת לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה לטרור ולאלימות”, נמסר מדוברות המשטרה. “בהתאם להנחיית ממ״ז ירושלים, חמ”ל התודעה של משטרת ישראל במחוז ירושלים בשיתוף גופי ביטחון נוספים, פועל במתכונת מוגברת לניטור וטיפול בפרסומים ברשתות החברתיות השונות שבהם תכנים המסיתים לטרור ולאלימות, ובפרט הזדהות, אהדה ותמיכה במעשיו הרצחניים של חמאס”.

אמירה סלמאן. צילום מאינסטגרם

שי גליק, מנכ”ל בצלמו, שהגיש את התלונות, מסר: “אני מברך על מעצר המסיתים ומצר שזה לקח זמן. יש לעצור כל מסית עוד ביום ההסתה ולהעמידו לדין בהקדם. מי שחובר לאויב בשעת מלחמה, חובה למצות עימו את חומרת הדין באופן ברור למען יראו ויראו. אנחנו נמשיך לרדוף כל מי שיבחר בשעה הכי קשה לעם ישראל לחבור לאויב. עם הנצח חייב לנצח, ומי שפוגע בנו יתקל באגרוף ברזל”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות