נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
הסתדרות 480-100

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותנמצאה גופתו של אביה של רות, נעדרת עם מוגבלות מהמסיבה ברעים

נמצאה גופתו של אביה של רות, נעדרת עם מוגבלות מהמסיבה ברעים

אריק פרץ ז"ל יובא למנוחות היום בבית העלמין בצפת. בתו, מתניידת בכיסא גלגלים ממונע ומחוברת לזונדה, טרם נמצאה. המשפחה: "תתפללו חזק עלינו"

רות ואריק פרץ. צילום: באדיבות המשפחה
רות ואריק פרץ. צילום: באדיבות המשפחה

בשבוע שעבר פרסמנו ב”שווים” על דבר היעדרם של אריק ורות פרץ, אב ובתו המתמודדת עם ניוון שרירים ומוגבלות שכלית, שבילו יחד במסיבת הנובה בחניון קיבוץ רעים ביום שבת ה-7 באוקטובר, בזמן הטבח הנוראי. מאז, משפחתם עקבה אחר ההתפתחויות בתקווה לקבל סימן חיים או פרטים מזהים אודותם, אך איש לא מסר פרטים – מלבד סרטון המציג את הרכב המשפחתי המונגש נטוש בשדה הקטל.

אתמול בערב הגיעה הבשורה המצערת: גופתו של אריק אותרה, עדיין אין סימן חיים מרות. משפחתו של אריק פרץ מסרה כי הלווייתו תיערך היום (חמישי) בבית העלמין בצפת. “לצערנו הרב, נודע לנו שאבא שלי לא בין החיים. השם ייקום דמו. יהי זכרו ברוך”, כתבה יערית פרץ, אחותה למחצה של רות ובתו של אריק, לאחר שזוהתה גופתו.

משפחת “שווים” משתתפת ביגון רב בצער המשפחה.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


“לעצור את האסון המתמשך הזה”

העובדה כי רות טרם נמצאה מוסיפה דאגה ליתר בני המשפחה. מצבה הרפואי מאפשר לה הזנה בטנית, בעזרת זונדה, ולכן סיכויי ההישרדות שלה מראש מעטים. אחותה למחצה של רות, יערית פרץ, אמרה בתחילת השבוע ל”שווים” כי “הם לא יסתדרו בשבי”.

למרות הסיכוי הקלוש, משפחת פרץ כולה קיוותה שאריק ורות יצאו מהטבח של ה-7 באוקטובר בחיים. “סוד החיים הוא להאמין בטוב ולא ברע”, כתבה ימית פרץ, אחותה של רות ובתו של אריק בפוסט מרגש בפייסבוק בתחילת השבוע. “תתפללו להשם חזק עלינו”, ביקשה.

“אני מתחננת מכולם ללחוץ על הממשלה ועל העולם להגיע להסכם לשחרור החטופים במהרה”, כתבה עוד. “אחותי הקטנה ואבא שלי לא יעמדו בהתנהגות החולנית כמו של חמאס בסביבתם. תעזרו לי לעצור את האסון המתמשך הזה”, הוסיפה בציפייה לבשורות טובות – שמיאנו להגיע.

למרות המגבלה של רות, היא ואביה עשו הכל כדי להתגבר עליה, נהגו לבלות יחד במסיבות שונות וניסו תמיד לראות את הצד הטוב של החיים. “הוא היה מחובר אליה מאוד, ותמיד לקח אותה איתו לכל מקום. הוא אפילו לקח אותה לחו”ל”, הוסיפה האחות למחצה. “הוא תמיד ידע מה היא רוצה ומה יעשה לה הכי טוב”.

יליד 1998, רווק. נולד עם חולשה בפלג גוף שמאל. כותב מגיל 14 סדרות. משחק טניס כיסאות גלגלים באופן תחרותי

כתבות אחרונות