נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
הסתדרות 480-100

“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיאנשים עם מוגבלויותהסרט שחושף את סיפורו של הכפיל של הארי פוטר, שנותר משותק

הסרט שחושף את סיפורו של הכפיל של הארי פוטר, שנותר משותק

דיוויד הולמס היה פעלולן מבטיח ומוכשר, עד שנפצע באורח קשה במהלך צילומי הסרט השביעי בסדרה. דוקומנטרי חדש, בהפקתו של דניאל רדקליף, מספר על ההתבגרות המשותפת שלהם על הסט, ועל החיים שאחרי התאונה

דיוויד הולמס (מימין) ודניאל רדקליף. צילום: HBO Max
דיוויד הולמס (מימין) ודניאל רדקליף. צילום: HBO Max

במשך קרוב לעשור, ריתקו סרטי “הארי פוטר”, המבוססים על הספרים רבי המכר של ג’יי קיי רולינג, מיליוני צופים ברחבי הגלובוס. לתפקידו של הנער המצולק לוהק השחקן האנגלי-יהודי, דניאל רדקליף, כשהיה בן 10 בלבד. שמונה סרטים לאחר מכן, הפך רדקליף לשחקן המרוויח ביותר בעולם. במהלך צילומי הסרטים, שכללו גם לא מעט סצנות מסוכנות, שודך לרדקליף כפיל-פעלולן משלו, אתלט מוכשר ומבטיח בשם דיוויד הולמס.

במהלך צילומי הסרט השביעי בסדרה, “הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק 1” (2009), נפצע הולמס באורח קשה כשביצע את אחד הפעלולים. הפציעה הזו, שפגעה בעמוד השדרה שלו, הותירה אותו משותק וצמוד לכיסא גלגלים לשארית חייו. את הסיפור הקשה הזה מביא בימים אלו דניאל רדקליף לאקרנים, הפעם לא כהארי פוטר, אלא כחבר וכמפיק בפועל.

הסרט התיעודי “דיוויד הולמס: הילד שחי” (בקריצה לכינוי אותו קיבל הארי פוטר בספרים ובסרטים) מגולל את סיפורו של הפעלולן המבטיח מאסקס, לאורך עשור של עבודה על הסט של סרטי “הארי פוטר”. למעשה מדובר בסרט שעוקב אחרי סיפור ההתבגרות של הולמס, לצד רדקליף, דמותו האייקונית של הארי פוטר, והחברות האמיצה שנרקמה בין השניים לאורך עשור של עבודה משותפת – עד התאונה הטראגית ששינתה את הכל.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


“הסרט מספר גם על האתגרים איתם אני מתמודד ביומיום”

“החוסן יוצא הדופן של הולמס הוא מה שהפך למקור הכוח הגדול ביותר וההשראה עבור הסרט שיצר רדקליף”, נכתב בהודעה לעיתונות שבישרה על יציאתו של הדוקומנטרי החדש. “להיות פעלולן היה הייעוד שלי בחיים, ולהיות הכפיל של הארי פוטר הייתה העבודה הטובה בעולם”, אמר הולמס. “הסרט מספר לא רק על ההישגים שלי מול המצלמה, אלא גם על האתגרים שאני מתמודד איתם מדי יום, והיחס הכללי שלי לחיים אחרי שנותרתי משותק בעקבות השבר בצוואר”.

הסרט, שיוצג לראשונה ב-HBO ב-15 בנובמבר השנה, כולל קטעים אישיים מחייו של הולמס, שצולמו לאורך העשור האחרון. כמו כן, הסרט מציג חשיפה אמיצה של חומרים מאחורי הקלעים של עבודת הפעלולים של הולמס, ראיונות עם דניאל רדקליף, חברים, משפחה וצוות לשעבר.

“בעולם הסוער שאנחנו חיים בו עכשיו, הייתי רוצה לצטט את הארי”, מסר הולמס עם ההודעה הרשמית על יציאת הסרט, “אנחנו חזקים כשאנחנו מאוחדים, וחלשים כשאנחנו מפולגים'”. חשוב שהמסר הנפלא והמהדהד הזה יישמע, בפרט במציאות הקשה שאותה כולנו חווים בימים אלו.

כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות