נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאנשים עם מוגבלותמישהי התחילה איתי. פתאום הבנתי, יש תרבות שלמה שפיספסתי

מישהי התחילה איתי. פתאום הבנתי, יש תרבות שלמה שפיספסתי

מה עדיין לא עשיתי בחיים? לא הייתי עם אישה. למה? חרדות. O.C.D. נו, כל ההפרעות שלי. למרות שטוב לי עם גברים, תמיד רציתי לנסות. הטור של רננה

רננה אורן. סלפי

לא מזמן צפיתי בהרצאה על חרטות. נאמר שם שבסוף חיינו נתחרט על דברים שלא עשינו יותר מאשר על דברים שעשינו. מה לא עשיתי? עדיין לא הייתי עם אישה. למה? חרדות. O.C.D. פחד ממחלות (היפוכונדריה שנובעת מה-O.C.D). נו, ההפרעות הרגילות שלי. תמיד רציתי לנסות, למרות שטוב לי עם גברים.

החלטתי לפרסם מודעה אנונימית בקבוצת פייסבוק של לסביות שאני מחפשת להתנסות וקצת חוששת.

ואז פנתה אליי מישהי. נכנסתי לפרופיל שלה, מה זה? בן? בת? היא נראית בת אבל עם מניירות של בן (שרירים, חליפה). התחלנו להתכתב. זה חדש לי, התביישתי. היא הייתה יותר משוחררת. אמרה לי: ”בגלל שאת נשית יותר, את זו שתקבעי את הקצב מבחינת מגע”. פתאום הבנתי שיש חוקים ונורמות בין נשים שאני לא מכירה בכלל.

היא אמרה שאנחנו צריכות להיפגש כדי לבחון אם יש משיכה בינינו. אני גרה בגדרה, אז היא הוסיפה: ”אם זה היה תלוי בי, הייתי כבר מגיעה לגדרה עם ורד”. הסמקתי. עדיין לא הפנמתי שאני מדברת עם אישה. ואז, בדיוק כשאנחנו מנסות לקבוע יום ושעה להיפגש, היא מספרת לי שיש לה בת זוג.

נו באמת.

”חכי רגע, למה את נרתעת?”

לא תודה. לא בא לי להתנסות במשהו חדש, כי אם היא תמצא חן בעיניי, לא תהיה אופציה למערכת יחסים. זו נטו התנסות, אז ויתרתי.

אבל עצם הדיאלוג איתה פתח לי צוהר לעולם חדש. היא המליצה לי לבוא למסיבה של לסביות עם נשים איכותיות. אני לא בן אדם של מסיבות, אבל בגלל שמדובר במרפסת פתוחה בצהרי היום שאפשר לדבר ולהכיר, אזרתי אומץ והגעתי.

זה אמור להיות בקומה שלישית. חיפשתי את המעלית, ואז קול מאחוריי אמר ”שמאלה”. הסתובבתי וראיתי אישה. היא כבר ניחשה לאן אני הולכת. הייתי קצת נבוכה, היא לסבית, היא חושבת שגם אני לסבית, ושתינו נכנסנו למעלית. עלינו בדממה. יכול להיות מתח מיני בין שתי נשים?

נכנסתי למסיבה ותפסתי שולחן בצד, מביטה על כל הנשים שנכנסות, וחושבת – איך רוקדים סלואו עם אישה? איפה אני שמה את הידיים? ואם נגיד תיכנס עכשיו מישהי שתמצא חן בעיניי, איך אני מפתה אותה?

רגע, איך אני מפתה גבר במסיבה? אני מדברת בקול כדי שיבחין בי. כשהוא מביט עליי – אני מחייכת. הוא כבר ייגש. ואם לא, אני לא בוחלת באמצעים. כן כן, אין לי שום כתר על הראש – אני מסדרת את המחשוף אם צריך.

כשהוא ניגש, עומדת זקופה שיראה שיש לי ביטחון. כשהוא מתחיל לדבר, אם הוא מצחיק – אני צוחקת, ומדי פעם נוגעת בו ”בטעות”. כל נגיעה מרגישה כמו זרם חשמל. כמובן גורמת לו לחשוב שהוא זה שעשה את ה-MOVE… כי הוא הרי ”הצייד” ואני הנכבשת. אבל איך התפקידים מתחלקים בין אישה לאישה?

המסיבה הייתה מעניינת. שאלתי את אחת הבנות: “איך נשים שוכבות?” היא צחקה מחוסר הניסיון שלי והסבירה לי שהן מענגות אחת את השנייה. לענג אחת את השנייה? זה נחשב סקס? כי עד לפני שנה הצהרתי בפני כל גבר שיצאתי איתו שאני א-מינית ובחיים לא נשכב. כמעט אף אחד לא רצה קשר רציני איתי. מבחינתם, לענג זה לא מספיק. פתאום אצל נשים זה הסקס הכי נפוץ.

המסיבה נגמרה ואני עדיין לא סימנתי וי על ההתנסות. חכו, אולי המשך יבוא.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


לטורים נוספים של רננה אורן:

https://shavvim.co.il/author/renanao/

זמרת אקדמאית. בלוגרית צבעונית עם חוש צדק וביקורת על החברה. נותנת הצצה אותנטית ומקורית לעולמה כמתמודדת נפש

כתבות אחרונות