נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים
הסתדרות 480-100

עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשימאמריםאמרתי לו שאני מאוהבת בו. הוא ענה "אני רוצה שנהיה ידידים ונשכב"

אמרתי לו שאני מאוהבת בו. הוא ענה “אני רוצה שנהיה ידידים ונשכב”

תקשיבו, יש גברים בני זו***. מסתבר שרק אני זו שחשבתי עליו, וספרתי את הימים עד שנפגש. ומצידו – הייתי רק עוד אחת מהחברות שהוא עושה איתן סקס. אז חסמתי את המספר שלו

רננה אורן. צילום עצמי
רננה אורן. צילום עצמי

“אני מאוהבת בך”, אתמול היה לי אומץ להתוודות בפניו. ”רננה, אני רוצה שנהיה ידידים עם יחסי מין”, הוא השיב. תקשיבו, יש גברים בני זו***.

אחרי שלושה חודשים בהם אנחנו משחקים חתול ועכבר, חם-קר, החלטתי שהגיע הזמן להתוודות בפניו. כמה אני יכולה לשחק אותה אדישה, כשבפנים אני מתה שיסמס לי?

אני כזו מטומטמת. הרי ידעתי שהוא גבר מוצלח ויש לו יזיזות. ידעתי שהוא מתפזר, ”פוליאמורי”, אבל אני פנטזיונרית. קיוויתי שהוא מרגיש אליי משהו. כל כך רציתי אותו שהמוח שלי היתל בי ושאל: אולי הוא שם מסיכה, ובעצם כן אכפת לו?


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


כל הודעה ממנו הקפיצה לי את הלב, ונתנה לי מצב רוח ומוטיבציה לתפקד. זה ממש חשוב בתקופות שאני בדאון ומתקשה לצאת מהמיטה. רק אתמול, אחרי שהתוודיתי בפניו, הבנתי כמה אני חיה באילוז’. זו רק אני שחשבתי עליו: בדקתי בוואטסאפ אם הוא מחובר, הבטתי בתמונות שלו בגלריה בפלאפון, תכננתי מה להגיד לו כשנדבר וספרתי את הימים עד שניפגש.

מסתבר שבכלל לא הייתי חסרה לו. היו שבועות שהוא לא יצר קשר, ותירצתי את זה לעצמי בכך שהוא עסוק. הרי הוא לא הפסיק לומר כמה הוא נמשך אליי. הוא התעקש על הקשר איתי, אז התבלבלתי. אני תמימה. הוא לא הרגיש אליי כלום מעולם, הוא רק רצה לשכב.

עם זאת, לאורך כל הזמן הוא גרם לי להרגיש כל כך מיוחדת! ”רננה, את יכולה להיות בלב שלי, וזה לא מפריע שגם מישהי אחרת תהיה בלב שלי”. הבן אדם זיין-על. הבנתי אתמול שאם אני רוצה בקרבתו, אני צריכה למכור את עצמי בזול ולהיות כמו שאר הידידות ששוכבות איתו. החלטתי שאני שווה יותר מזה. אני מאוהבת, אבל יש לי גאווה. מחקתי את המספר שלו וגם ביטלתי חברות בפייסבוק.

ומה עכשיו? מי יקפיץ לי את מצב הרוח כשאשקע במיטה? רגשות לא נעלמים ברגע. למרות שרציונלית אני יודעת שאין מצב, אמוציונלית אני עדיין שם. מישהו יודע איך לכבות את זה?

לטורים נוספים של רננה אורן:

https://shavvim.co.il/author/renanao/

זמרת אקדמאית. בלוגרית צבעונית עם חוש צדק וביקורת על החברה. נותנת הצצה אותנטית ומקורית לעולמה כמתמודדת נפש

כתבות אחרונות