נושאים קשורים

כשטיילור סוויפט משתפת באובדנות שלה, היא מצילה חיים

באלבום החדש שלה, "מחלקת המשוררים המעונים", הזמרת המצליחה בעולם כבר לא מסתירה כלום. אמיר שטיין, מעריץ ותיק, האזין, הזדהה והתרגש

נזרקתי השבוע כי אני “עושה סרטים”, אבל לא כל בחורה ככה?

עזבו את זה שאני עם הפרעת אישיות גבולית והתגובות שלי תמיד דרמטיות מהממוצע, אבל מה, לא כל אחת הייתה שמה לו ברקס? הטור של רננה אורן

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד



“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"
ראשיחדשותסופית: יישמרו זכויות ילד נכה בעת ניוד קרן פנסיה

סופית: יישמרו זכויות ילד נכה בעת ניוד קרן פנסיה

תחקיר "שווים" משנה שעברה חשף לקונה חמורה בפוליסות של הורים רבים לילדים עם מוגבלות, שמנעה מילדיהם לקבל זכויות ביטוחיות בשווי מיליונים. האוצר הבהיר, והמצב תוקן

קרן פנסיה (אילוסטרציה). צילום: ביגסטוק
קרן פנסיה (אילוסטרציה). צילום: ביגסטוק

בעקבות תחקיר “שווים”: הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון פרסם אתמול (יום ד’) הבהרה סופית לפיה בעת ניוד עמית בקרן פנסיה חדשה לקרן פנסיה חדשה אחרת, יישמר הרצף הביטוחי הקיים עבורו לילדים עם מוגבלות.

ההבהרה מנחה את קרנות הפנסיה לשמר מעמד של ילד עם מוגבלות במעבר בין קרנות, ומשקפת עמדה שאומרת שתכלית הניוד בין הגופים השונים היא הסרת חסמים והגברת תחרותיות.


דרושים: מדריכים בצהרון לילדים בגיל הרך של עמותת “האומץ להיות”. העבודה היא במשמרות של 3 שעות מדי יום, באזור המרכז. דרוש ניסיון / רקע בהדרכה וחינוך, אמינות, יושרה ואהבה לילדים.

ללוח המשרות המלא של “שווים בתעסוקה” הקליקו כאן >> https://jobs.shavvim.co.il/jobs/


דרושים: אורזנים למפעל “העוגיות של רחלי” בגוש עציון. העבודה במשרה מלאה. דרישות: זריזות, שמירה על ניקיון ואסתטיקת מוצר.

ללוח המשרות המלא של “שווים בתעסוקה” הקליקו כאן >> https://jobs.shavvim.co.il/jobs/


כזכור, תחקיר “שווים” משנה שעברה חשף את העובדה כי בעת מעבר בין קרן פנסיה אחת לאחרת, מתבטלות הזכויות הביטוחיות של ילדים עם מוגבלות (בין היתר, קבלת קצבת שארים). על התחקיר עבדנו במשותף עם סוכן הביטוח גילי פארן, שהרבה בזכותו השינוי המתבקש במדיניות, כפי שפורסם בהבהרה, הגיע למימוש.

בעקבות ההד התקשורתי והציבורי שיצר התחקיר, העמותות איל”ן, אקים, אלו”ט ואותי פנו במכתב בנושא לרשות שוק ההון והביטוח במשרד האוצר. ח”כ מאיר כהן (יש עתיד) יזם דיון דחוף בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת, שדרשה מהרשות לספק תשובות תוך 45 יום.

לאחר שבועות ספורים הודיעה הרשות כי הזכות של ילדים עם מוגבלות לקצבת שארים לכל חייהם תישמר גם במקרים בהם הוריהם ניידו את קרן הפנסיה. המשמעות: מאות מיליוני שקלים שהוחזרו לטובת איכות חייהם של ילדים עם מוגבלות לאחר פטירת הוריהם.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


חיפאית, עברה בתי ספר כל שנתיים בכל העולם מכיתה א׳ ועד שהתגייסה. אדריכלית, אבל כותבת מאז ומעולם. מעדיפה ללמוד אנשים מלתכנן בניינים.

כתבות אחרונות