נושאים קשורים

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד

“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"

ילדים עם CP לא יצטרכו להגיע שוב ושוב לוועדות רפואיות

מדיניות חדשה של ביטוח לאומי צפויה להקל על אלפי ילדים עם שיתוק מוחין. מעתה יקבעו אחוזי נכות קבועים, והוועדה תתכנס רק פעמיים עד גיל 18 ושלושה חודשים



עם אוטיזם ודרגות על הכתפיים: המסע המרגש של חיילי “תתקדמו”

שלושה קצינים חדשים על הספקטרום עמדו השבוע על מגרש המסדרים בבה"ד 15. מי שהיה צריך הוכחה ש"גם הם יכולים" – קיבל אותה בענק. טור אישי מיוחד של אודי הלר
ראשיאנשים עם מוגבלויותילדים עם מוגבלויותגם קווין רובין שם: אחרי החרם מעיין תחגוג הערב פורים

גם קווין רובין שם: אחרי החרם מעיין תחגוג הערב פורים

מעיין שחר לא הוזמנה למסיבת פורים בבית הספר שלה בגלל שעברה תאונה, ומאז היא חיה עם מוגבלות. בעקבות חשיפת המקרה, כוכב הרשת החליט להפיק מסיבה עם עשרות מוזמנים

מעיין שחר וקווין רובין. צילום מתוך אינסטגרם
מעיין שחר וקווין רובין. צילום מתוך אינסטגרם

בשבוע שעבר נחשף סיפורה של מעיין שחר, ילדה בת 10 מאבן יהודה, שנאסר עליה להגיע למסיבת פורים בבית הספר, לאחר שהפכה לסיעודית בעקבות תאונת דרכים שעברה בטיול השנתי בשנה שעברה. כוכבי הרשת קווין רובין וגיא איתן, שנחשפו לסיפורה, החליטו להרים את הכפפה ולהפיק מסיבת פורים מיוחדת למעיין, כדי שגם היא תזכה לחגוג.

“נחשפתי לסיפור על מעיין שלא מוזמנת למסיבת הפורים בגלל איך שהיא נראית אחרי התאונה, והחלטתי להרים לכבודה מסיבה”, סיפר רובין לאחר חשיפת המקרה. למסיבה, שתתקיים היום בערב באבן יהודה, יגיעו 120 אורחים, ביניהם מפורסמים שנחשפו גם למקרה ורוצים לשמח את מעיין. “חשוב לי להגיד שאמא של מעיין אישה חזקה ואלופה”, הוסיף רובין, “כשקראתי את הסיפור, הבנתי שאני אגיע לאירוע”.

“הורים יקרים, אל תחנכו את ילדיכם לפילוג”, רובין הוסיף, “חנכו אותם לטוב, לחברות, לאהבה ולקבל את כולם שווה בשווה. זה הזמן שלנו להיות מאוחדים יותר מתמיד”.


דרושים: מדריכים בצהרון לילדים בגיל הרך של עמותת “האומץ להיות”. העבודה היא במשמרות של 3 שעות מדי יום, באזור המרכז. דרוש ניסיון / רקע בהדרכה וחינוך, אמינות, יושרה ואהבה לילדים.

ללוח המשרות המלא של “שווים בתעסוקה” הקליקו כאן >> https://jobs.shavvim.co.il/jobs/


בעקבות מצבה הרפואי של מעיין, הוחלט שלא לעשות מסיבה המונית, כדי לתת לה את כל תשומת הלב. “מעיין הייתה מתקשה עם כל כמות האנשים, לכן החלטנו לא לעשות משהו עם אלפי אנשים”, הסביר רובין לעוקבים שלו. “אני, גיא וטל המפיק עשינו משהו מדהים ואנחנו הולכים לחגוג למעיין הערב מסיבת פורים מטורפת”.

אסתר שחר, אמה של מעיין, שנאבקה כדי שבתה תשתתף במסיבת פורים, לא האמינה שכך הדברים יתגלגלו ושיערכו מסיבה שלמה רק למענה. “כשחשפתי את הסיפור לתקשורת לא חשבתי שמישהו יפיק מסיבה. רק נלחמתי כדי שתשתתף במסיבה בבית הספר”. לדבריה, כל הפקת המסיבה הייתה פרי עמלם של רובין וגיא. “אני לא עשיתי כלום, זה הכל הם ואין מאושרת ממני שמעיין תחגוג כמו שמגיע לה”, אמרה עוד.

סרטון מהמסיבה שהגיע ממש ברגעים אלה

שחר מספרת שלאחר חשיפת המקרה שר החינוך הגיע אליה הביתה. “ליבנו את העניינים. המטרה שלי לא הייתה לריב או לצאת נגד משרד החינוך, אלא באמת שמעיין תזכה למה שכל ילד זוכה לו”, אמרה ל”שווים”.

בעקבות חשיפת המקרה, שחר הוזמנה לכנס “עורף סגול”, שהתקיים אתמול בכנסת בו שיתפה על מצבי מצוקה עם מעיין בזמן המלחמה. “אני גרה בבית לא נגיש ובזמן אזעקה אני צריכה לחשוב האם אני שוכבת על מעיין כדי להגם עליה או הולכת עם ליה, בתי השנייה לממ”ד”. לאחר הכנס, בו בנוסף לבתה, השמיעה את קולם של כל האנשים עם המוגבלויות, אמרה. “זו זכות גדולה לדבר בכנס כה חשוב וצריך לפעול למען האנשים עם המוגבלויות”.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


יליד 1998, רווק. נולד עם חולשה בפלג גוף שמאל. כותב מגיל 14 סדרות. משחק טניס כיסאות גלגלים באופן תחרותי

כתבות אחרונות