נושאים קשורים

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש

ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר



שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"
ראשיחדשותצפו בפרסומת המרגשת עם המתאגרף שנלחם ללא ידיים

צפו בפרסומת המרגשת עם המתאגרף שנלחם ללא ידיים

הפרסומת הופקה במסגרת קמפיין למוצר ראשון מסוגו – דיאודורנט נגיש המיועד לאנשים עם מוגבלות בידיים ולעיוורים

אנשים עם מוגבלות הם קבוצת המיעוט הגדולה בעולם. בארצות הברית לבדה, אחד מכל ארבעה אנשים הוא אדם עם מוגבלות. למרות זאת, מוצרי יופי וטיפוח אישי לעיתים קרובות מתעלמים מהאתגרים והצרכים של אוכלוסייה זו.

עכשיו, מותג הדיאודורנטים “Degree”, השייך לקבוצת הענק “יוניליוור”, החליט לעשות עם זה משהו, והשיק את הדיאודורנט הנגיש הראשון בעולם, תחת השם “Degree Inclusive”.

“Degree Inclusive”, שתוכנן במיוחד עבור אנשים עם לקות ראייה וליקויים מוטוריים בגפיים העליונות, כולל עיצוב ייחודי שנועד לשימוש במוצר ביד אחת, כמו גם סגירות מגנטיות שמטרתן להקל על אנשים עם אחיזה מוגבלת. בנוסף, יש לו גם תווית ברייל עם הוראות ומיקום אחיזה משופר.

“יותר מ-60 מיליון אנשים בארה”ב חיים עם מוגבלות, אך מוצרים וחוויות עדיין אינם מתוכננים מתוך מחשבה על הקהילה הזו”, אומרת קתרין סוואלו, סמנכ”לית מותג “Global Degree”. “עם המוצר הזה אנו מקווים לעורר גישה חדשנית בענף, בכדי להבטיח לאנשים עם מוגבלות שוויון אמיתי”.

הדיאודורנט הנגיש פותח בשותפות עם האגודה לניוון שרירים, עמותות נוספות ופאנל של מהנדסים, מעצבים ומרפאים בעיסוק. החברה הזמינה 200 צרכנים עם מגוון מוגבלויות פיזיות לנסות את האב טיפוס שלו, והמשוב שלהם נועד לסייע בשיפור המוצר לצורך השקתו.

הדיאודורנט הנגיש

על תחום העיצוב הייתה מופקדת חברת “וונדרמן תומפסון”, בהובלת ראש צוות העיצוב כריסטינה מאלון. “אנו מאמינים”, אמרה מאלון, “כי אני כנכה וכל  22 מיליון האמריקאים האחרים עם מוגבלות קבועה, המשפיעה על זרועותיהם או ראייתם, צריכים להיות מסוגלים לדאוג לצורכי הטיפוח שלנו באופן עצמאי”.

לדברי “יוניליוור”, מדובר במוצר ראשון מסוגו, שבא לענות על כך שדיאודורנטים קיימים דורשים לעיתים קרובות מאנשים עם מוגבלות לבצע פעולות המקשות עליהם. לדברי מאלון,  גם פריטים יומיומיים נוספים כמו קרמים, תרסיסים, איפור ואפילו מזון, ניתן לעצב מחדש יחד עם קהילת הנכים, “כדי לתת להם מענה טוב ונוח יותר”.

במסגרת קמפיין ההשקה לדיאודורנט, הופק סרטון פרסומת מרגש בכיכובו של צעיר ללא ידיים שמתאגרף למרות המוגבלות הפיזית הקשה. צפייה מהנה.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות