נושאים קשורים

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?
הסתדרות 480-100

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
ראשיחדשותהממשלה אישרה: יוגדל הסיוע לנכי צה״ל עבור רכב ודירה

הממשלה אישרה: יוגדל הסיוע לנכי צה״ל עבור רכב ודירה

רפורמת ״נפש אחת״ יוצאת לדרך בתיאום עם ארגון נכי צה״ל, ותשפר את חייהם של מי שנלחמו עבור המדינה

שר הביטחון בני גנץ
שר הביטחון בני גנץ

הממשלה אישרה היום (א’) את הצעת שר הביטחון בני גנץ ושר האוצר אביגדור ליברמן, ליישם את רפורמת ״נפש אחת״ ולקדם את סוגיית הסיוע לנכי צה”ל בתחומי הדיור והרכב.

כחלק מהרפורמה, חוק נכי צה”ל יתוקן ויאפשר הגדלה משמעותית של סכומי הסבסוד לרכישת רכב רפואי, ייתן הקלות בהחלפת רכב, יגדיל משמעותית את סכומי הסיוע לרכישת דירה וכן ויגדיל את סכומי הסיוע ואת משך הזכאות לשכר דירה.

ההצעה אושרה בהמשך להמלצות של שתי ועדות מקצועיות שהוקמו במסגרת הרפורמה, ובתיאום עם ארגון נכי צה”ל.

שר האוצר אביגדור ליברמן
שר האוצר אביגדור ליברמן

נכי צה״ל: קוראים לכל סיעות הבית להצביע בעד החוק

שר הביטחון בני גנץ מסר: “נמשיך לפעול למען מי ששילמו מחיר יקר בגופם ובנפשם עבור המדינה, ולא נרפה לרגע מהמאמץ להביא לשיקומם ולאפשר להם חיים טובים”.

שר האוצר אביגדור ליברמן: ״הרפורמה מיושמת במעשים ולא נשארת בגדר הבטחה לא ממומשת. נמשיך לפעול במלוא הנחישות כדי לשפר את איכות חייהם של אלו שלחמו למען מדינת ישראל״.

ארגון נכי צה״ל מסר: ״אנו מודים לשר הביטחון גנץ, לשר ליברמן ולממשלת ישראל על החלטתם החשובה לאשר ולהביא ליישום של המלצות הוועדות המקצועיות בתחומי הדיור והרכב למען שלומם ורווחתם של נכות ונכי צה״ל״.

בארגון קוראים לכל סיעות הבית להעביר את החקיקה ולהצביע בעד שיקומם המלא של פצועות ופצועי צה״ל.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות