נושאים קשורים

“אין צוות חינוכי בשעות אחה”צ, הבן שלי חווה רגרסיה”

גן התקשורת "אייל" ברעננה נמצא בחוסר יציבות כבר שנה. הסיבה: ארבע נשות צוות יצאו לחופשת לידה, ללא תחליף הולם. האימהות פנו לעירייה: מפסידות שעות עבודה, והילדים סובלים

המדינה לא מאשרת הסעה – ופעוט מונשם נוסע למעון באוטובוס ציבורי

בחצי השנה האחרונה אימו של שחר (שם בדוי) בן השנתיים מנהלת מאבק מול הרשויות לקבלת הסעה שמותאמת למצבו הסיעודי. במקום לספק פתרונות - הן מגלגלות אחריות

אפקט המלחמה: יותר מחצי מיליון ישראלים יזדקקו לטיפול נפשי

גורמי המקצוע בתחום בריאות הנפש הזהירו בוועדת הבריאות של הכנסת: "רופאים צעירים בורחים מהמערכת הציבורית בגלל תנאי העבודה הקשים"

הכנסת דנה בהגדלת הקצבה לחטופים ששבו מהשבי

לפי ההצעה שנדונה בוועדת הרווחה, הקצבה תוכפל ל-2,600 שקלים ופדויי השבי יקבלו אוטומטית הכרה של 50% בשל הפרעת פוסט טראומה
הסתדרות 480-100

ג’ון מקפאל רוצה להיות הפארא-אסטרונאוט הראשון בעולם

ספורטאי העבר קטוע הרגל יצא למסע אל הלא נודע – בדרך להיות האיש הראשון עם מוגבלות שטס לחלל. "אני רוצה להיות אסטרונאוט, ובמקרה יש לי גם מוגבלות פיזית. זה המסר שאני מנסה להעביר"
ראשיחדשותביטוח לאומי: "תקופת הזכאות למקבלי קצבת נכות תוארך אוטומטית"

ביטוח לאומי: “תקופת הזכאות למקבלי קצבת נכות תוארך אוטומטית”

זאת לאור המצב הבטחוני שמקשה על הגעה לוועדות הרפואיות. כמו כן מבוטחים עם קצבת סיעוד זמנית יקבלו גם הם הארכה

המוסד לביטוח לאומי בחיפה. צילום: משה מילנר, לע”מ

לאור המצב הביטחוני והקושי בקיום והגעה אל הוועדות הרפואיות ברחבי הארץ, הודיע הביטוח הלאומי על הארכה אוטומטית של תקופת הזכאות לכל מקבלי קצבת נכות כללית שתמה תקופת הזמניות שלהם.

לנכים הקשים הוארכה הזכאות ב-6 חודשים, וליתר הזכאים הזכאות תוארך אוטומטית ב-4 חודשים – ללא צורך לפנות אל המוסד.

את ההודעה על כך ישלח הביטוח הלאומי ישירות לכל הזכאים, כדי להבטיח את ביצוע ההחלטה ואת הוודאות בקרב הציבור.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


כמו כן, הוחלט על הארכת קצבת הסיעוד הזמנית ל-30/11/23, בכל היישובים שהותקפו במהלך השבוע ושייכים לסניפים הראשיים של הביטוח הלאומי: באר שבע, ירושלים – צפון, רמת גן, אשדוד, בני ברק, אשקלון, ראשון לציון, רחובות, רמלה, פתח תקווה, כפר סבא, חולון.

ירונה שלום, מ”מ מנכ”ל הביטוח הלאומי, מסרה: “הביטוח הלאומי אמון על כל הטיפול בנפגעי טרור שאינם חיילי צה”ל, עם הטיפול באלפי משפחות שקרה להן הנורא מכל. אנחנו ממשיכים לטפל בכל האוכלוסייה ולעבוד באופן שוטף על כל שאר הגמלאות לציבור: אזרח ותיק, נכויות, לידה, אבטלה, הבטחת הכנסה ועוד. המצב הביטחוני משליך כמעט על כל התחומים. זאת במקביל לעובדה שעובדי הביטוח הלאומי עצמם, כחלק בלתי נפרד מהקהילה, מגויסים גם הם למילואים, ספגו אבדות בקרב משפחות העובדים וכיוב’. המורכבות הזו מצריכה מענה מיידי, ועל כן הארכת הקצבאות היא דבר הכרחי ושירותי עבור הציבור הישראלי. אנחנו בוחנים הקלות נוספות, עליהן נעדכן באופן שוטף”.

יליד 1991. נשוי פלוס אחד. נולד עם שיתוק מוחין קל. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול. היה כתב צבאי בדובר צה"ל, עורך באתר one וכתב אתר השקמה מרשת שוקן. במקביל לעבודתו ב"שווים" מגיש תוכנית ספורט ב"רדיו סול" ומשמש עורך משנה באתר "ישראל ספורט".

כתבות אחרונות