נושאים קשורים

כמה שילם הביטוח הלאומי לנפגעי הטבח ב-7.10

על פי נתוני הביטוח הלאומי, 4,070 אזרחים נרצחו בפעולות טרור מקום המדינה, 834 מתוכם השנה. יותר מ-10% מהחללים הם ילדים ונוער עד גיל 18

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות
הסתדרות 480-100

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות
ראשיאנשים עם מוגבלותמישהי התחילה איתי. פתאום הבנתי, יש תרבות שלמה שפיספסתי

מישהי התחילה איתי. פתאום הבנתי, יש תרבות שלמה שפיספסתי

מה עדיין לא עשיתי בחיים? לא הייתי עם אישה. למה? חרדות. O.C.D. נו, כל ההפרעות שלי. למרות שטוב לי עם גברים, תמיד רציתי לנסות. הטור של רננה

רננה אורן. סלפי

לא מזמן צפיתי בהרצאה על חרטות. נאמר שם שבסוף חיינו נתחרט על דברים שלא עשינו יותר מאשר על דברים שעשינו. מה לא עשיתי? עדיין לא הייתי עם אישה. למה? חרדות. O.C.D. פחד ממחלות (היפוכונדריה שנובעת מה-O.C.D). נו, ההפרעות הרגילות שלי. תמיד רציתי לנסות, למרות שטוב לי עם גברים.

החלטתי לפרסם מודעה אנונימית בקבוצת פייסבוק של לסביות שאני מחפשת להתנסות וקצת חוששת.

ואז פנתה אליי מישהי. נכנסתי לפרופיל שלה, מה זה? בן? בת? היא נראית בת אבל עם מניירות של בן (שרירים, חליפה). התחלנו להתכתב. זה חדש לי, התביישתי. היא הייתה יותר משוחררת. אמרה לי: ”בגלל שאת נשית יותר, את זו שתקבעי את הקצב מבחינת מגע”. פתאום הבנתי שיש חוקים ונורמות בין נשים שאני לא מכירה בכלל.

היא אמרה שאנחנו צריכות להיפגש כדי לבחון אם יש משיכה בינינו. אני גרה בגדרה, אז היא הוסיפה: ”אם זה היה תלוי בי, הייתי כבר מגיעה לגדרה עם ורד”. הסמקתי. עדיין לא הפנמתי שאני מדברת עם אישה. ואז, בדיוק כשאנחנו מנסות לקבוע יום ושעה להיפגש, היא מספרת לי שיש לה בת זוג.

נו באמת.

”חכי רגע, למה את נרתעת?”

לא תודה. לא בא לי להתנסות במשהו חדש, כי אם היא תמצא חן בעיניי, לא תהיה אופציה למערכת יחסים. זו נטו התנסות, אז ויתרתי.

אבל עצם הדיאלוג איתה פתח לי צוהר לעולם חדש. היא המליצה לי לבוא למסיבה של לסביות עם נשים איכותיות. אני לא בן אדם של מסיבות, אבל בגלל שמדובר במרפסת פתוחה בצהרי היום שאפשר לדבר ולהכיר, אזרתי אומץ והגעתי.

זה אמור להיות בקומה שלישית. חיפשתי את המעלית, ואז קול מאחוריי אמר ”שמאלה”. הסתובבתי וראיתי אישה. היא כבר ניחשה לאן אני הולכת. הייתי קצת נבוכה, היא לסבית, היא חושבת שגם אני לסבית, ושתינו נכנסנו למעלית. עלינו בדממה. יכול להיות מתח מיני בין שתי נשים?

נכנסתי למסיבה ותפסתי שולחן בצד, מביטה על כל הנשים שנכנסות, וחושבת – איך רוקדים סלואו עם אישה? איפה אני שמה את הידיים? ואם נגיד תיכנס עכשיו מישהי שתמצא חן בעיניי, איך אני מפתה אותה?

רגע, איך אני מפתה גבר במסיבה? אני מדברת בקול כדי שיבחין בי. כשהוא מביט עליי – אני מחייכת. הוא כבר ייגש. ואם לא, אני לא בוחלת באמצעים. כן כן, אין לי שום כתר על הראש – אני מסדרת את המחשוף אם צריך.

כשהוא ניגש, עומדת זקופה שיראה שיש לי ביטחון. כשהוא מתחיל לדבר, אם הוא מצחיק – אני צוחקת, ומדי פעם נוגעת בו ”בטעות”. כל נגיעה מרגישה כמו זרם חשמל. כמובן גורמת לו לחשוב שהוא זה שעשה את ה-MOVE… כי הוא הרי ”הצייד” ואני הנכבשת. אבל איך התפקידים מתחלקים בין אישה לאישה?

המסיבה הייתה מעניינת. שאלתי את אחת הבנות: “איך נשים שוכבות?” היא צחקה מחוסר הניסיון שלי והסבירה לי שהן מענגות אחת את השנייה. לענג אחת את השנייה? זה נחשב סקס? כי עד לפני שנה הצהרתי בפני כל גבר שיצאתי איתו שאני א-מינית ובחיים לא נשכב. כמעט אף אחד לא רצה קשר רציני איתי. מבחינתם, לענג זה לא מספיק. פתאום אצל נשים זה הסקס הכי נפוץ.

המסיבה נגמרה ואני עדיין לא סימנתי וי על ההתנסות. חכו, אולי המשך יבוא.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


לטורים נוספים של רננה אורן:

https://shavvim.co.il/author/renanao/

זמרת אקדמאית. בלוגרית צבעונית עם חוש צדק וביקורת על החברה. נותנת הצצה אותנטית ומקורית לעולמה כמתמודדת נפש

כתבות אחרונות