נושאים קשורים

רמי ואלמה פונו מביתם – והתחילו להתנדב ב”אקים”

אחרי שנאלצו להתפנות בתחילת המלחמה, החליטו בני הזוג לעזור לאנשים עם מוגבלות שכלית להקים ולטפח גינת ירק. "חיפשנו דרך להרגיש משמעותיים, זה ממלא אותנו"

“לנרמל את זה”: הלוחמים-דוגמנים החדשים של רנואר

תכירו את אלון קמינר, שאיבד שתי ידיים, רגל ועין במלחמה, ואת חבריו לשיקום משיבא, שמככבים בקמפיין האופנה החדש: "זה לשים את זה בפרונט, דווקא בקמפיין של יופי"

מתמודדת נפש קיבלה אישור להמתת חסד – ועוררה סערה

זוראיה טר בק ההולנדית התמודדה כל חייה עם דיכאון, חרדה, טראומה והפרעת אישיות. בראיון לגארדיאן הסבירה: "לפעמים, כשאת אוהבת מישהו, את חייבת לתת לו ללכת"

חוקרים: הסרטון הזה יעזור לכם להבין אם אתם על הרצף

מדובר בסרטון שמציג גליל דו-ממדי מסתובב שעשוי מנקודות. חוקרים איטלקים גילו כי האישונים של אוטיסטים מתנהגים אחרת במהלך הצפייה בו – בהשוואה לניורוטיפיקלים



בקרוב: שליטה באייפון ובאייפד – רק באמצעות העיניים

שורה של מאפייני נגישות חדשים צפויים להשתלב במערכות ההפעלה של ענקית הטכנולוגיה אפל. יצורפו גם יכולות בינה מלאכותית לזיהוי דיבור מוגבל והאזנה למוזיקה עבור כבדי שמיעה
ראשיחדשותניסו להתחמק ממס כשרשמו דירה על שם קרוב נכה - ונעצרו

ניסו להתחמק ממס כשרשמו דירה על שם קרוב נכה – ונעצרו

בני זוג מרעננה נחשדים במספר עבירות מסים והלבנת הון, לאחר שרשמו נכס בשווי 7.5 מיליון ש"ח על שם אדם מקרבה ראשונה שמוכר כנכה - והתחמקו ממס רכישה בשווי 600 אלף ש"ח

ידיים באזיקים (אילוסטרציה). צילום: ביגסטוק
ידיים באזיקים (אילוסטרציה). צילום: ביגסטוק

בני זוג מרעננה הובאו היום בפני בית משפט השלום בראשון לציון ושוחררו בתנאים מגבילים לאחר שנעצרו בחשד לעבירות על חוק מיסוי מקרקעין וחוק איסור הלבנת הון.

על פי החשד, בני הזוג רכשו דירת יוקרה ברעננה, בשווי של 7.5 מיליון ₪, ורשמו את הדירה על שם קרוב משפחה ממדרגה ראשונה המוכר כנכה. כך התחמקו, על פי החשד, מתשלום מס רכישה בסך של כ-600 אלף ₪.

על פי תקנות מס רכישה, נכה, עיוור או נפגע פעולות איבה זכאים לשיעור מס רכישה מופחת של 0.5%, בתנאי שהדירה נרכשה על ידי הזכאי להטבה לשם מגוריו. במהלך ביקורת שנערכה במשרד מיסוי מקרקעין נתניה, עלה חשד כי קרוב המשפחה של החשודים לא גר בדירה.


דרושים: מדריכים בצהרון לילדים בגיל הרך של עמותת “האומץ להיות”. העבודה היא במשמרות של 3 שעות מדי יום, באזור המרכז. דרוש ניסיון / רקע בהדרכה וחינוך, אמינות, יושרה ואהבה לילדים.

ללוח המשרות המלא של “שווים בתעסוקה” הקליקו כאן >> https://jobs.shavvim.co.il/jobs/


מיד לאחר הביקורת, שינה קרוב המשפחה את כתובתו במשרד הפנים לכתובת הדירה, אולם אשתו בחרה שלא לשנות את כתובתה. עוד עלה בביקורת כי קרוב המשפחה רכש דירה למגוריו כשנה לפני רכישת הדירה שעמדה במוקד הביקורת.

בעקבות ממצאי הביקורת הועבר המקרה לחקירת פקיד שומה חקירות מרכז. מבדיקה שערכה היחידה החוקרת בחשבונות הבנק של החשודים, עולה החשד כי הם אלו ששילמו בפועל על הדירה והם אלו שמשלמים את המשכנתא.

בני הזוג שוחררו בתנאים מגבילים. חקירתם נמשכת.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו >> https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות