נושאים קשורים

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה



שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?
ראשיחדשותשני עובדי רשת שופרסל נעצרו בחשד להתעללות בנער עם מוגבלות

שני עובדי רשת שופרסל נעצרו בחשד להתעללות בנער עם מוגבלות

השניים, תושבי בית לחם ומזרח ירושלים, חשודים שהתעללו בנער במשך תקופה ארוכה. גם מנהל הסניף זומן לחקירה

שני עובדי רשת שופרסל נעצרו היום (שני) לאחר שצולמו בשבוע שעבר מתעללים בנער חרדי בעל מוגבלות. השניים, תושבי בית לחם ומזרח ירושלים, נלקחו לחקירה לאחר שהנער הגיע להגיש תלונה בתחנת המשטרה בביתר עלית. מנהל הסניף שבו אירעה ההתעללות נלקח אף הוא לחקירה.

בסרטון, שנחשף ביום חמישי האחרון, נראים השניים משפילים ומכים את הנער, שידיו ורגליו נקשרו באמצעות יריעות ניילון. הנער העיד כי לא מדובר בפעם הראשונה, וכי התלונן בעבר פעמים רבות על התנכלותם של השניים, אך לא זכה למענה ממנהל הסניף.

בעקבות פרסום הסרטון, הגיבו אלפים ברשתות החברתיות בזעזוע קשה – כשחלקם קוראים להחרים את הרשת. עורך דינו של הנער, איתמר בן גביר, סיפר כי בהמשך למעצר מתכוונת משפחתו של הנער לתבוע את החשודים במעשים. במשטרה בודקים אם קיימים סרטונים נוספים של התעללויות שנעשו על ידי השניים. העובדים עצמם זומנו לשימוע לפני פיטורים.

כתבות אחרונות