נושאים קשורים

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש

ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר



שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"
ראשיחדשותאישום: אנס בת 6 עם מוגבלות ואיים לפרסם תמונות שלה בעירום

אישום: אנס בת 6 עם מוגבלות ואיים לפרסם תמונות שלה בעירום

כתב אישום הוגש היום נגד יונתן ביצ'ה מב"ש, שנאשם בעבירות מין חמורות כלפי הילדה במשך שבע שנים, מגיל 6 עד 13

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יונתן ביצ’ה (46), תושב העיר, שנאשם בעבירות מין חמורות כלפי ילדה עם מוגבלות במשך שבע שנים, מאז הייתה בת 6 ועד גיל 13.

כתב האישום מייחס לביצ’ה עבירות של אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה וסחיטה באיומים. במקביל, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין טל אדיר כהן, ביצ’ה ניצל את העובדה שהיה ידיד קרוב של משפחת הילדה ובן בית בביתה, ובמספר רב של הזדמנויות בעל אותה וביצע בה מעשים מגונים. העבירות בוצעו לרוב בדירתו או בדירת הילדה, שעה שאמה לא נכחה במקום. 

בחלק מהמפגשים צילם במכשיר הטלפון הסלולרי שלו סרטונים ותמונות של הילדה, בעוד היא ערומה והוא מבצע בה עבירות מין. בנוסף, נהג ביצ’ה לאיים עליה כי אם תספר על מעשיו לאמה או לאדם אחר ואם לא תעשה כדבריו, הוא יפרסם את תמונותיה. בדרך זו ותחת איומים המשיך לבצע בה עבירות מין.

עוד בנושא:

ההתעללות במעון בראש העין: נבדק חשד גם למעשה מגונה בחוסה

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות