נושאים קשורים

כשטיילור סוויפט משתפת באובדנות שלה, היא מצילה חיים

באלבום החדש שלה, "מחלקת המשוררים המעונים", הזמרת המצליחה בעולם כבר לא מסתירה כלום. אמיר שטיין, מעריץ ותיק, האזין, הזדהה והתרגש

נזרקתי השבוע כי אני “עושה סרטים”, אבל לא כל בחורה ככה?

עזבו את זה שאני עם הפרעת אישיות גבולית והתגובות שלי תמיד דרמטיות מהממוצע, אבל מה, לא כל אחת הייתה שמה לו ברקס? הטור של רננה אורן

עיריית פתח תקווה בנתה בניין חדש – ושכחה לשים מעלית

בבניין ניתנים שירותים לציבור, שבפועל לא נגישים לאנשים עם מוגבלויות. נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות איימה בתביעה – והעירייה התחייבה לתקן את הליקוי

גם אם לעולם לא אחווה תשוקה במציאות, היא קיימת עבורי בספרים

הרומן "אהבות נכזבות" של מילן קונדרה גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם – ואני מקווה מאוד שארגיש יום אחד בעתיד



“למה לילד שלי לא מגיע סל שילוב? כי רציתי שיהיה שף?”

תלמידים עם צרכים מיוחדים שלומדים בחינוך המקצועי לא מקבלים סל שילוב, ובמשרדי העבודה והחינוך מגלגלים אחריות זה על זה. "אלו שני משרדי ממשלה, למה הם לא יכולים פשוט להעביר את הכסף ביניהם?"
ראשיאוטיזםאבחון וטיפול באוטיזםשחקן הכדורגל שיתף: אחרי בתי, גם אני אובחנתי עם אוטיזם

שחקן הכדורגל שיתף: אחרי בתי, גם אני אובחנתי עם אוטיזם

ג'יימס מקלין, שחקן נבחרת אירלנד וקבוצת וויגן האנגלית, בחר לשתף את הדברים במהלך שבוע המודעות הבינלאומי לאוטיזם

ג’יימס מקלין במדי נבחרת אירלנד. צילום מפייסבוק

בגיל 33, ג’יימס מקלין, שחקן הכדורגל של נבחרת אירלנד וקבוצת וויגן האנגלית, חשף אתמול (שלישי) שהוא אובחן עם אוטיזם.

בפוסט באינסטגרם, שנכתב בעיתוי סמלי ביותר – במהלך שבוע המודעות הבינלאומי לאוטיזם – סיפר הכדורגלן כי בחר לעבור את האבחון בעקבות בתו הצעירה, ווילו-אייבי, שכבר מאובחנת על הספקטרום האוטיסטי, ולאחר שזיהה כי הוא חולק איתה לא מעט תכונות והתנהגויות. בתגובה כתבה אשתו, ארין, כי היא גאה בו מאוד.

“כפי שכולכם יודעים, בתי ווילו-אייבי היא אוטיסטית”, כתב מקלין בפוסט המרגש. “ארבע השנים האחרונות שינו את חייה בצורה המדהימה ביותר, אך היו גם קשות מאוד לפעמים, כאשר אבא שלה צופה בה מתגברת על כל כך הרבה מכשולים בחייה ולומדת כיצד לנהל את האתגרים העומדים בפניה על בסיס יומיומי”.

**************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לאתר שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> עיגול לטובת שווים – למען אנשים עם מוגבלויות – האגורות שלך יכולות לשנות חיים! (igul.org.il)

**************

מקלין המשיך: “ככל שארין ואני למדנו יותר על אוטיזם, כך התחלנו לזהות שאני מאוד דומה לווילו במובנים רבים יותר ממה שחשבנו. אני רואה בה כל כך הרבה תכונות קטנות שאני רואה בעצמי, אז החלטתי ללכת לעשות הערכה לאוטיזם”.

ג’יימס מקלין עם בתו ווילו-אייבי. צילום מאינסטגרם

הכדורגלן שיתף בהתלבטות שלו האם לחשוף את דבר האבחון ומדוע החליט בסופו של דבר לעשות זאת: “זה היה קצת מסע, וכעת לאחר האבחון אני מרגיש שהגיע הזמן לשתף אותו בשבוע הזה. התלבטתי במשך זמן מה לגבי השיתוף בפומבי והחלטתי לעשות זאת עבור ווילו-אייבי, כדי להראות ​​לה שאני מבין שהיותה אוטיסטית לא יעכב ולא אמור לעכב אותה מלהגיע למטרותיה ולחלומותיה. ילדה של אבא”.

עוד בנושא:

אילון מאסק לא לבד: תכירו עוד 6 מפורסמים עם אספרגר

**************

עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לאתר שווים. רק 4 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> עיגול לטובת שווים – למען אנשים עם מוגבלויות – האגורות שלך יכולות לשנות חיים! (igul.org.il)

**************

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות